Almost done ~


Jag har nu skrivit ner alla anteckningar i samma dokument inför privatekonomi/arbetslivs provet i samhäll som vi har på onsdag. Så nu ska jag bara skriva ut det dokumentet, samt ett illerdokument då jag har prov på det imorgon. Har nästan hunnit skriva klart min A-del i hemtentan, ska bara räkna ut lite priser och hur många fiskar som kunden kan köpa.Per cm vuxen fisk måste det finnas 1l vatten. Så har man då 5 fiskar som är 5 cm när de är vuxna måste varje fisk ha 5liter vatten. Så då är det ju bara att räkna ut hur många fiskar som får plats i ett 100liters akvarium. Har ni tråkigt så kan ni ju sitta och räkna på det ;) haha

Nu ska jag snart äta mat och plocka om i min väska. Har fortfarande inte packat upp väskan sen i fredags. Så ska packa upp och sen packa ner lite nytt inför nästa vecka. Måste ju ha med mig resväskan fram och tbx då jag har börjat att ta med mig massa onödiga saker hem. haha



Nathalie Tegelstam

sv; okej :) jag går Samhälle - media!
Har inte du matte något mer sen? :(

Lalitta & Victoria

Haft en bra vecka? :)

Camilla

Fast dom skulle inte klara sig själva en hel helg om man lägger upp mat osv till dom? :]
Eller vad är viktigt å tänka på osv om man ska skaffa såna?

Härligt å höra, jodå bra här med. Hittas på denna söndag då? Kram

selma

jaddååå..

gjort idag ? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; jaha, gud så skönt :D

Marta

Haha! Vilken cool skylt!

M A T I L D A ♥

sv. hihi taaaack! :D
KRAM

Nea

Allt bra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: