Full rulle ~

Fågeln hittade vi i ett köpcentrum i Polen.

Hej på er! Sitter just nu i min säng och ska börja skriva på mitt muskelarbete. Ska försöka hinna plugga undan så mycket som möjligt av olika inlämningar och debatter osv nu på lovet så blir det inte lika mycket i skolan då det alltid är massa annat som ska göras. Idag ska jag även försöka hinna skriva klart mitt noshörningsarbete samt plugga lite på körkortet innan det är dags att åka till pappa och vara barnvakt.

Mitt i allt detta ska jag även hinna gå ut på en promenad, så det är nog dags att sätta igång nu om jag ska hinna med allt.. haha

Vad ska ni göra idag? :)



Lalitta & Ivy

sv: det är super!

Hoppas det går bra med arbetet :)

Lalitta & Ivy

sv: vad bra!

Vad ska du hitta på idag :)?

Malin

Sv: Så härligt!

benedit ♥

fin bild!

sv; haha okej, jag ska strax hem till en kompis och sova över :) allt bra idag?
kram

FlizanLizan

sv: härligt att höra, jora allt e najs :D

selma

jag med.. och ätit massa godis..hihi..

allt bra annars ? :)

Karin

Nice bird!

bella

okeej va bra! :)

molz

förlåt för sent svar men har varit lite upptagen men iallafall här är svaret på din kommentar:
- ja verkligen!

matilda

sV: jodå de är toppen själv?

Therese

Grymt bild :]

sv: Varsegod, kanske en liten dum fråga men, Kommer dom alltid vara så små? Blev lite sugen på att skaffa en eller två när jag såg dina hehe ^^

Härligt å höra, jorrå förrutom smärtan i örat & en rinnande så är det väl okej :)

Julia

coool fågel ooch blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: