Gårkvällen ~

 
Hej! :) Skulle egentligen lagt upp den här bilden igår, men det fungerade inte riktigt som jag hade tänkt mig så den kom aldrig upp. Fick hem ett paket från Buzzador i veckan eftersom jag är med i en av deras Veet-kampanjer. Ska försöka ordna en spa-kväll i skolan med iallafall en av produkterna innan vi slutar :)

Igår kväll så orkade jag verkligen inte plugga mer, så jag bakade en kladdkaka med massor av kokos som blev aaaaaaaasssssgood! Jag la även på en ansiktsmask som luktade jättegott (läs: Jordgubb) och testade Veet hårborttagningsspray. Tyckte faktiskt att den fungerade bra. Var lite krångligt att få det jämt men när det väl var dags att skrapa bort håren så bara trillade dom av. Det kallar jag bra grejer det! :) Man ska även kunna använda den i armhålan, men det sved och gjorde jätteont så där fungerade den nog inte riktigt för mig. haha

Nu ska jag fortsätta plugga på hemtentan, innan det är dags för frulle och ännu mera plugg!

                                                                  

Vad är en Buzzador?
En Buzzador är en person som får hem olika produkter från företag som man testar, delar ut gratisprover till vänner eller ordnar, som nu till exempel, kvällar där man träffas och testar produkterna tillsammans. Har varit Buzzador i ett par år nu och jag är jättenöjd med tjänsten. Har alltid fungerat och man blir aldrig besviken när man får hem paketet! :)



♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

- Härligt, det är bara bra! :) Vad händer idag? Kram


Vill du få mer läsare? Eller nya bloggar att läsa? Gå med i gruppen, dela med dig utav dina inlägg.
Bjud in fler, ju mer medlemar det är desto mer läsare får vi! :) Kram
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

- Okej, jag skall bara ta de lugnt :) Kram

FlizanLizan

sv: jaha okej, jag lyssnar på musik :D

Anonym

Nej inget speciellt sj?:)

benedit ♥

sv; okej,jag svarar på kommentarer :) allt bra idag?
kram

Fanny ✞

Nice!
SV: Åh tack så mkt :D

Märta Dahlström

Åh vad kul! Hoppas proven går bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: