Handel med Organ ~


Hejhej! Ska strax komplettera en snabb grej i min fågelhemtenta och sen ska jag fortsätta skriva på min etik och moraluppgift. Skriver om organhandel, vilket är väldigt intressant faktiskt.

Vad gör ni ikväll?




Malin

Sv; :))

Lina

Sv: Wow det låter ju super!! Gimli i sagan om ringen är ju bara för härlig hahaha :D

Nathalie Tegelstam

Sv; okej, vet inte riktigt :)
kram

benedit ♥

sv; härligt, det är bara bra med mig också :)
hade du ett bra påsklov?
kram

Märta Dahlström

Lycka till med din etik :D

Jazzmine

sv: Härligt! :)

Elin

Sv: Okej! Haft en bra start på veckan?

Hannah Gerdemark

Svar; Ja jag piercade min tunga i helgen och är riktigt nöjd faktiskt, dudå? :)

Anonym

ja:)

Jennifer

Sv: nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: