Simma :)

Sitter just nu på bussen påväg till körskolan. Ska ha en säkerhetsgenomgång av bilen idag och sen tänkte jag bege mig till simhallen och vara sådär hurtig som vissa människor är. Har ju tränat nere i gymmet både i måndags och igår. Så kände att jag lika gärna kan simma efter lektionen när simhallen bara ligger på andra sidan vägen. Smidigt och bra :)

Hade ett samhällsprov idag om privatekonomi och arbetslivet. Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde, så det gick bra. Jag är nöjd helt enkelt. Haha :)




L I S A

Tack så mycket :)

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Ja precis! :)
Hoppas du haft en bra dag!

Mamsen

Hoppas du har haft en bra dag 😃
Tack för alla förslag till växthuset.
Det var många spännande förslag 😃
Pengarna lät ju jättespännande 😉

patriciac.blogg.se

- ja det var jättekul att åka till egypten, lär åka dit någon gång igen:)

Malva Nyström

- jaa, verkligen! (:
allt bra?

Filippa Wallin

Härlig bild med ett härligt citat!
sv: Själv har det varit helt okej, hur är det med dig då? Kram på dig fina du!

Emilia ▲

Precis kommit igång igen på bloggen efter en lång paus! Checka gärna och kommentera! :D

Kramis!

Aili

Kul att simma! :)

j o h a n n a c o o p e r

förlåt för så himla sent svar..
sv: men jag mår bra! hur mår du själv? :)

Amanda Westberg

Dör, vilka söta hamstrar i din header!

Skulle du vilja fråga något i min frågestund? Förlåt redan nu ifall du inte vill ha såna här frågor, men hittade inte någonstans att jag inte "fick" fråga.. :)
http://amandawestberg.webblogg.se/2013/april/here-we-go-again.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: