Älskade troll ~

Han är så fin, vaktar när bror sover.



☆Z I N J A☆

naw vad söt!

☆Z I N J A☆

naw vad söt!

Johanna - A dream as model ♥

Åhh så söt :)

sv: Okej kul att få veta vad du tycker :D

Louise

hehe va söt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: nä, pluggar inga roliga ämnen direkt.

Nathalie

åh vad söt!

sv: härligt! allt är bra här med :) kram

Ellinor

SV: jaa de ska bli hur kul som helst! :D
Jahaaa okej :))

♫♪ sandra

sötis!

Simone Hallberg

Hehe, vilken sötis! :)

J

sv:
nice =)

Tove

gud vad söt den är!! :D

Josefine

så söt!

Anonym

söt bild :D

・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

sv; Jaa, jag gillar bara skor när de är billiga ;)
Marsvin är så härliga, de älskar att sitta i famnen och mysa ♥

Karin Lygnersjö

Aw snutte! :D

Sv: Tusen tack verkligen, nu vet jag iallfall vad som finns för alternativ för mig efter att jag tagit beslutet :) Typ alla runtom mig säger att jag skulle passa jättebra som djurskötare och det är ju en dröm.. Är bara rädd att jag inte räcker till :/ Är det svårt att få jobb sedan?

Louise

Nu har jag antagit din utmaning ;)

kaffehörnan

Vad söt

☆Z I N J A☆

svar: nä men skulle gärna kunna åka dit:)

Alicias

Vilken fin blogg du har!
Allt bra med dig? :D

ViktoriaCaroline

Jag har varit i Borås en sväng med min pojkvän men annars inget speciellt :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. imorgon ska jag tillbaka till skolan! :P

I S A B E L L A W L

Nämen gud vad söt! ♡

Linda

va söt

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: går på komvux så går väl inte riktigt i någon klass ;).
Läser matte 1b, engelska 5, naturkunskap 1b och samhällskunskap 1b

Linn

- Okej! :D Vad händer imorn? (:

Sofia - vardag & foto

åh så fin blogg!:)

Malin

-ahaa okej, då bor vi ju hyfsat nära varandra! :)

Louise

hahahaha ;)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- okej :)

Ping Lowhngren

Får vi hoppas :DD

felicia

Söt!

Tess

Åh, så söt! :) Kram

mlie -tävling på bloggen-

nee vilken sötnos

Julia

så söt! :)

Kajsa

Så söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: