Godmorgon (: ~

 
Godmorgon vore kanske helt fel ord att använda, men det är nästan morgon. Vaknade för en timme sen, trots att jag ställt klockan. Bra jobbat!

Igår åkte jag hem till Lina en sväng, trevligt att träffa henne igen. När jag kom hem så trillade jag rakt ner i sängen och kikade på en film innan jag slocknade. Tror att jag var rätt trött igår, uppenbarligen. haha
 
Nu väntar bara massa tråkiga grejer som att städa och sånt.



FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
hehe aa :P

☆Z I N J A☆

vilken film?:9
svar: haha aa,

☆Z I N J A☆

svar: jaha...

anna

åh tackar :)

ViktoriaCaroline

Tack, jag blev super nöjd :) Jag tycker att det passar in jätte bra här :)

Anonym

skönt att höra :) jo de e bra :)

Natalie Salazar

haha ja men eller hur :)
men om du är i sthlm någongång så hojta till! :D

A N N N A I Z (Annis)

SV: Jag går på estet! :)

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

görs?
kram

Johanna - A dream as model ♥

trist att städa men chillt att se på film :)

Linnéa

Oj, det var en lång sovmorgon <3

Elin Brolin | Foto och mode

sv: Åh, lyllo dig ju! Fast skolan är inte så farlig ändå... Har ganska kul, faktiskt ^^

Elisa

SVAR: Åh tack så mycket!:)

Louise

haft en bra dag? :)

Ellinor

SV: hahaha okej ^^
Vad är planerna för imon då? =)

Alicias

Idag har jag gymmat bara! Vad gjorde du och din vän? :)

emelie andersson

sv: okej härligt att höra :) jo det är bra med mig med, lite trött bara.

emelie andersson

sv: okej härligt att höra :) jo det är bra med mig med, lite trött bara.

Vera

Sv: va bra, planer för dagen?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: