I love food ~

Hejsan! Nyss hemkommen från en lunch i stan med syster, hon har ju flyttat härifrån så vi har inte setts sen hon flyttade. Jag har sagt flera gånger att jag ska komma och hälsa på, men det har alltid kommit massa saker i vägen. Typiskt mig. men sen har hon ju inte hälsat på mig heller ;) Vi käkade iallafall thaimat och omg vad gott det är. Är helt förälskad i jordnötssås, skulle kunna äta det tills jag drunknade typ.

Nu ropar tvättmaskinen att den är klar, snart kommer den väl hit och skäller på mig för att jag inte tar hand om den, haha. Så ja, ta hand om tvätt och packa är det som står på mitt schema nu.

Ikväll blir det bio med mamma, hur många kramar finns det i världen. :)



Elin Brolin | Foto och mode

sv: Ja, verkligen! Så, vad planerar du inför helgen? :)

frida

följer dig nu med, som 67 :)

Ping Lowhngren

Mihiihihi vi älskar alla mat ju! ;D

Ellinor

SV: nej men ååh så kul! Vart åker du? =)

Hahah det har ja ingen aning om, väldigt många tror ja ^^
Jaa vi såg det senaste PLL avsnittet! Ja tyckte de va bra :P har du sett de än? =)

Natalie Salazar

mysigt det lät med en lunch med syster :)

Elin

planer för kvällen?

LORISSA LOVEBOMB

Jag är helt förälskad i mat i största allmänhet.

Karin Lygnersjö

Så sant citat!

Sv: Ja det är ju verkligen det :/ sen har ja svårt att lämna allt som håller mig kvar här :/

Linnéa

Gillar <3

Olivia- TheWayToSuccess

Skulle nog också kunna leva på jordnötssås!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: