I luften ~

 
Hejsan! Just nu sitter jag (förhoppningsvis) på planet med min vän, Erica.
För tre veckor sen köpte vi en sista minuten och jag har längtat såå efter att få komma iväg.

Om jag ger er en liten ledtråd, i form av en bild..
Är det någon som vågar gissa på vart vi är påväg? :)

 
 



Olivia Magnusson

Åh va kul! :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Olivia Magnusson

sv: hah glöme ju svara på din fråga :D
Men jag mår bra,hur mår du?:D
kramis♥

LORISSA LOVEBOMB

Ha det superbra nu :)

Michaela

Grekland!!! Ha det underbart nu :) <3

Josefine

vad härligt att komma iväg! Kram

Elizabeth

Åh jag älskar den där bilden med delfinerna! Så underbar!

Sv. Haha ja, älskar't!

Elin Brolin | Foto och mode

sv: Jaha, låter superkul!! Hoppas ni får det roligt :) Jag har inga planer över huvudet, får se vad som händer :')

malin

men åh så underbart! :D

-haha ingen fara, sånt händer :)

Nathalie Tegelstam

- haha ojdå :) Ja den är verkligen sjukt bra!

J

sv:
jaha vad gick du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: