Skövde ~

haha, söt ju!

Det har varit full rulle hela dagen, kikade i affärer med Erica & tiden bara sprang förbi. Vi hann även sola innan vi åkte hem och spenderade en stund på gymmet. Riktigt skönt! Ikväll ska jag inte göra något mer, bara ligga i min säng och kika på några avsnitt av Switched at birth.

Imorgon är det full rulle igen, springa 15mil, tvätta, städa och träffa en vän.
Blir nog en bra dag det med :)



amanda

sv: trevligt ;)

Caroline Tano

Är den serien bra? Kramar.

Elin Brolin | Foto och mode.

sv: Låter bra!

låter som ditt liv rullar på, haha :'p

Linda

haha :D

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. Taack, sööt du ;D

haha så sööt GIF

Louise

Har bara jobbat typ själv? :)

Filippa Wallin

sv: Precis så har det varit för mig också! Dock tog jag mig i kragen och det var ju inte så jobbigt ändå! När man väl kommit igång går det ju på några sekunder! Kramar!

Linda

Tack <3

Linnéa

Låter som en kanonfin dag <3

Louise

va roligt :D

Filippa Wallin

Väldigt söt!
sv: Det enda svåra är ju att komma igång om man tänker efter! Kramar!

Caroline Tano

Riktigt rolig bild föresten! :D
svar: Då kanske jag får ta och se den. Kram.

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: yes :D

Linn Johansson

Taggad på ett nytt skolår? :)

Louise

härligt :D

Linnéa

Hoppas du får en fortsatt fin kväll <3

☆Z I N J A☆

vilken sida ser du swiched at birth på?:)

☆Z I N J A☆

söt bild!

Hedda Delin

Hej! Fin blogg du har! Vad sägs om att du ställer en fråga i min frågestund och så får du en till följare på Bloglovin på köpet? Länk till inlägget: http://heddadelin.blogg.se/2013/august/fragestund.html
Ha en bra dag!

Linn

- försöka vila upp mig till imorn när skolan börjar! :/
Taggaf tilö skolan? ;)

Linnéa

Jodå, blir bara chillande framför sex and the city <3

Linnea

Hej! Hoppas att allt är bra med dig och att du fått n bra start på det nya skolåret! :)
Kram!

FlizanLizan

sv: jora min dag har vart helt okej din då? :)

☆Z I N J A☆

svar: jaha kostar det pengar?:)

Milina

Haha häftig gif :)

Malin

haha me så söt ;D

-ja precis! :)

☆Z I N J A☆

svar: jaha vad bra!

Linda ♥

Haha Tack :)

Emma Ekstén

Awe, så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: