Tänder ~

 
Godmorgon! Gick upp med tuppen idag, nästan iallafall. Om en stund ska jag bege mig mot falköping, ska till tandregleringen för en kontroll. Efter att ha varit där tror jag att jag beger mig till gymmet en sväng innan jag åker hem igen. :)
 
Vad ska ni göra idag?



ViktoriaCaroline

absolut :) hoppas att allt går bra hos tandläkaren :)

emelie andersson

hoppas det går bra både på tandregleringen och gymmet :D

ViktoriaCaroline

Jadå det tror jag också :)

Louise

Ja de va ganska häftigt :D

skönt att höra :) samma här :)

Louise

va ska du träna på gymmet ? :)

ViktoriaCaroline

nej jobb bara :(

J

sv:
ja det är det verkligen =)

frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska också iväg och träna:)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hoppas det går bra! :)

Elin Brolin | Foto och mode

sv: Ja, precis! Det kan vara förjävligt... Speciellt alla dessa prov man har på samma vecka, då man måste plugga på alla prov eftersom man inte riktigt är proffs på just dem ämnena... Det är då aldrig riktigt kul, hah :'p

Natalie Salazar

själv blev jag väckt utav syrran som kom in i rummet och började skrika FRUKOOOOOOST!!! och öppna fönstret för att jävlas med mig haha
sov hos henne idag så när hon kom hem på morgonen så terroriserar hon

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: typ samma allt brA?
kram

Rubbad Hemmafru - Med ett glapp i hjärnan

Underbara bilder. Hoppas det gick bra hos tandis :).

Idag målar jag mest.

Nathalie Tegelstam

- jaha, hehe :)

Linda

ja ganska kul :D

Natalie Salazar

haha Daisy gillar inte alls att bada men lilla stella gillar det :)

Malin

välkommen hit, haha ;D

-jag svarar på kommentarer! Har precis kommti hem efter en sväng på stan här i fkp med lite vänner :)

Malin

-haha ja! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: