Tur & retur ~


Satt precis och tänkte på treriksröset och att jag skulle vilja besöka det någongång innan jag dör.
Helt plötsligt kommer jag bara att tänka på filmen Tur och Retur, som jag såg på när jag var liten.
Så den måste jag bara se, nu typ. Har för mig att den är rätt bra iallafall! :)



Michelle

SV: Okej kul :) vad tränar du?

Louise

den filmen tycker jag är bra :)

Malin'

-ja min dag har vart bra, din då? :D

A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: Nja, du? :)

☆Z I N J A☆

fin bild:)

☆Z I N J A☆

bloglovinbyte?

Adriana Aroose

sv: Visst är han?! :D

❤ w i l m a ❤

- åh tack ❤
superfin bild!

Natalie Salazar

godmorgon :)

Ellinor

SV: hahah jaa ^^
Så härligt o höra det! :))

Tove

åh den filmen är så mysig! :D

Olivia Magnusson

Åh de var min favvo film när jag var mindre, måste kolla på den igen snart!

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Louise

Ja verkligen är allt bra med dig idag då? :)

fröken elin

Så jävla bra fil :D

♫♪ sandra

åh älskade den filmen när jag var yngre! finns på swefilmer :)

isabellaa

jättefin header du har!

- Åh den filmen såg jag också alltid när jag var liten, den är faktiskt bra haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: