Utmaning ~

Jag har blivit utmanad av Wiinkys :)

1. Vad är det bästa som har hänt i sommar?


2. Vad äter du till frukost?
- Det är så olika, men oftast smörgås och yoghurt :)

3. Om du fick äta en maträtt livet ut, vilken skulle det vara?
- Tacos eller pizza, för då kan man alltid variera vad man skulle ha till eller på. Haha

4. Vilken årstid är din favorit, och varför?
- Alla årstider har sin charm, men jag gillar nog hösten mest bara för att den är så färggrann och det varken är för varmt eller kallt då.

 
 5. Bästa pepplåten?
- Just nu är det nog Alina Devecerski med låten ikväll skiter jag i allt.

6.Vad lägger du ner mest pengar på varje månad?
- Jag vet inte, men helt plötsligt är alla pengar slut och jag vet aldrig vart dom tar vägen.. Tror att någon äter upp mina pengar!

7. Vad är din favoritfilm?
- This is England!

 
8. Är det någon konsert som du skulle vilja gå på?
- Åh, just nu skulle jag vilja se Takida, Hardcore Superstar, Stiftelsen och Slipknot live :) Har dock sett alla förutom Stiftelsen live.

9. Vilket land skulle du vilja bo i?
- Jag trivs ganska bra här i ingenmansland, men skulle jag flytta så skulle jag flytta till USA eller England eller något. Jag vet inte, har inte tänkt så långt än. Spanien hade varit najs också.
Varför ställer du så svåra frågor för??

10. Om du blev strandad på en öde ö, och fick ta med endast 3 saker. Vad skulle du ta med dig?
- Min mobil, så att jag kan lägga upp massa coola bilder på mig och alla öde saker på ön, på internet. Dock skulle jag se till att mitt batteri aldrig dog och att jag hade världens bästa täckning på ön.
- Ett harrypotter-tält. Ett sånt som man går in i och så har man ett helt hus. Hur bra vore inte det? Haha
- & så skulle jag antagligen ta med mina hamstrar, för dom kan jag ju inte lämna hemma!

 
Jag utmanar:
Storasysteryster, Lina, Michaela, Nea, Superwoman, Malin, Hanna, Louise, Benedit & Anna
Självklart får även alla som vill svara på frågorna i sin blogg! :)

Frågor:
1. Om du fick en miljon helt gratis, vad skulle du göra för pengarna?
2. Om du fick byta liv med en person för en dag, vem skulle du byta med och varför?
3. Vara ensam resten av livet eller dela rum med din värsta fiende resten av livet?
4. Om du var tvungen att lyssna på samma låt varje dag i resten av ditt liv, vilken låt skulle det bli då?
5. Om du fick resa vart du ville, vart skulle du resa och varför?
6. Om du fick måla världen i en enda färg, vilken färg skulle du välja då och varför?
7. Skulle du kunna tänka dig att gå ut i krig för att försvara Sverige?
8. Vad är ett måste i väskan?
9. Vad gör du helst en regnig höstdag?
10. Vad tycker du om alla stora bloggar och deras inverkan på alla unga och gamla runt om i världen?



Lina

ÅÅÅHHHH var du på metaltown?! Du anar inte hur avis jag blir nu :D

claes-göran olofsson

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo

Ping Lowhngren

Jag ska läsa teknik teknik på mikael Elias i stockholm :)

Malin

kul att du utmanade mig :D

-haha precis :D

SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en bra start på veckan!!! :D

Kika gärna in min blogg, puss!

Milina

Tacos muuums.. Pizza håller jag inte riktigt med om ;) aldrig gillat pizza faktiskt förutom billys

Amanda

Svar:
Tack så jättemycket!:)
Haft en bra sommar? Kram♥

bookofems.blogg.se

vilket underbart löv!!!

Vera

Vilken fin blogg du har! PLaner för dagen?

Kram

FlizanLizan

sv: några planer idag? :)

Nathalie Tegelstam

- ja super bra! :)

Louise

spännande :) svarar på frågorna i min blogg sen hinner inte nu :)

benedit ♥

åh tack för utmaningen, tror jag hoppas över det den här gången dock eftersom jag redan svarat på vissa av frågorna och gjort såna utmaningar innan :) men tack ändå!<3

Michaela

Utmanar du mig? :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: