Fika ~

 
Drar strax in till stan en snabbis för att möta upp min fina vän och ta en fika på något utav staden caféer.
När vi är klara så drar jag mig hemåt igen för att baka med mamma. Så detta blir nog faktiskt en väldigt bra söndag ändå!



Lowa Ek Lagerberg

härligt!

svar: absolut! Riktigt nice :D
okej, vad kul!

Mia

Ja mina fina pojkar :) Tyvärr var vi tvungen att sätta bort den vit/svarta i onsdags då han var så gammal.

Låter som en mysig dag med fika och bakning :) Jag har också bakat och fikat idag, och nu blir det lugnt resten av dagen här hemma.

Linnéa

Hihi, skönaste bilden :)

Olivia Magnusson

Åh go bild :D

sv: tusen tack finis!
kramis♥

Lisa Radojewska

så fin :)

sv; ja tack! :D
Oj de var mycket! ingenstans, har aldrig varit utomlands, ah förutom Finland då ;p
Ha en fin advent!
Kram

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :)

paulina

mysigt!

☆Z I N J A☆

låter som en bra söndag hehe;D

Johanna - A dream as a model ♥

trevligt :)

Felicia

Blev sugen på pasta nu :(((

puss

malin

vad mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: