Kossorna hälsar ~

bilden är från 2012 eller ngt sånt :)

Hej på er! :)
Hittade faktiskt lite småsaker på IKEA, köpte bland annat en rosa pall som står fint i mitt rum nu brevid ett grönt litet bord, några lådor och en besticklåda att ha mitt smink i.. höhöhö
När vi kom hem ifrån Jönköping stack jag och mamma till gymmet och tränade. Måste säga att det var det skönaste jag gjort på länge, efter att ha suttit still så länge i en bil.

I eftermiddag är det tomteparad i stan, så det ska vi åka in och kolla på. Efter det är det fika hos min ena moster. Detta är något av en tradition hos oss, vi kikar på tomteparaden allihop och sen åker vi hem till någon och fikar. Så detta är vad som står på schemat idag.

Vad ska ni göra för kul idag? :)



Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) Allt bra med dig idag? Hoppas du får en mysig advent!

Emma

Svar: Tusen tack! :)
Kram

Julia

Så söta!

Jonnié Jonsson

Då var vinnaren utsedd :) Kika nu in och kolla om de blev du, o blev det inte du, så lycka till i nästa tävling :)

Carruuu

Nu går det att kolla vem som blev denna omgångens vinnare av Veckans blogg! :-)

Ping Lowhngren

- Hahha jamen visst var vi snygga xD

Cajsa Lindahl

hihi tusen tack! ^^ tycker om dem asmycket! ^^ svårt att skriva på datorn dock. ^^

My Fredblad

Idag blir det nog att packa upp alla julgrejer.

Hur känner du inför första advent? Konstigt att dte redan gått ett år nästan sen det sist var jul... :O

Elin


Haft en bra start på december?

sanna

men så fina kossor!

Cajsa Lindahl

ja det är så himla bra här. :) själv?

Nelly

Roligt med shopping :)Och så mysigt med tomteparad ^^

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

Cajsa Lindahl

gud så härligt att höra! :D

HAIDISBLOG -

SV: Vad roligt att du är med och tävlar i årets första lucka! Vinnaren kommer att publiceras i samma inlägg inatt i samband med att nästa lucka öppnas. Håll tummarna ;)

Linnéa

Så mysig bild <3

Mia Forsberg

Ja när vi var och shoppade hittade jag mest julklappar, men även en examensklänning till mig (bild kommer upp imorrn). :)

Olivia Magnusson

Åh gymma är så skönt!

sv: hihi,taack :D
kramis ♥

Milina Salihodzic

Söta kossor :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jaaa så himla gullig är han!!
Vad söta kossor <33

Lowa Ek Lagerberg

söt!

svar: jepp, håller med dig. Te tycker jag faktiskt är riktigt gott nu på vintern! :)

Natalie

Fina bilder:)

Sv: Tack snälla du!!

E.w - photpgraphy

Näämen vilka söta kossssoor:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: