London ~

Ekorre, Hyde Park, London.
 
Hej på er, det var ett tag sen. Ellerhur?
Jag hade tänkt att berätta för er förra veckan, men jag hann aldrig ens tidsinställa en enda inlägg. I söndags fick jag kasta mig på första bästa tåg ner till Göteborg eftersom snöstormen hotade att ställa in tågen och orsaka förseningar i trafiken. Jag åkte hem till Mikk och stannade där över natten. På måndagsmorgonen styrde Mikks mamma bilen (med oss i) mot Göteborg City flygplats och mot flyget till London. Så där är vad jag har varit den senaste veckan, som bara sprang förbi. Jag hade kunnat stanna längre, så jävla bra hade jag det!

Vi gjorde ett besök i London Eye, på London Dungeon och Madame Tussauds, vi besökte även Oxford St och shoppade tills våra plånböcker hade stora hål och gick runt och bara kollade in andra sevärdigheter, som Big Ben till exempel. Vårt hostel var också grymt bra, låg väldigt nära Kings Cross och det tog oss väl ungefär en timme eller så att gå till oxford street därifrån. Okej, jag vet inte hur lång tid det tog. Vi gick en gång och tog inte tiden. Hostelet var väldigt fräscht, men duscharna var dåliga. Dåligt tryck och det tog lång tid innan det kom något varmt vatten. Men annars var det bra :)

 
Fler bilder får komma senare, när jag gått igenom alla och valt ut dom bästa :)



Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad jag också vill till London!

Linda

såg underbart ut

Amanda

Fina bilder :D

Emelie

Åh jag vill också till London! ^^

En plats i solen

Javisst var det fint skalet!

Söt liten ekorre på första bilden, nästan så man knappt såg den först.

Lina

Åh vill också till London!!

Emelie Petersson

Sv: Tack snälla du :-)

ViktoriaCaroline

Vilka fina bilder :)

malin

londooooon :')

Hanna

Så kul! Har aldrig varit i London faktiskt, så skulle vara så kul att komma tid någon gång :)
SV: Tack! :)

amanda

fina bilder!

Lara&Lucy^^

gillar dina piercingar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: