Min fina Mimmi ~

 
Min fina fina tjej. Det är så tomt här utan dig. Men jag vet att du har det bra där uppe nu, du kan springa fritt och äta massor av maskar och annat gott. Du får träffa massor av nya kompisar som du kan leka med och du kan rulla runt i gräset. Det gör bara så ont att inte få se dig mer, men någon gång ses vi igen.

Vi gjorde allt vi kunde för att du inte skulle lida, men du klarade inte den sista bilresan som vi skulle genomföra i akutfart till en veterinär en bit bort. Du låg och försökte andas sålänge i min hand, men tillslut gav du upp och vandrade över regnbågsbron. Men du fick iallafall somna in i min varma hand, och inte ensam i en kall bur.
Min fina lilla älskling.

Det bästa du visste var att få komma ut och springa i din boll och äta maskar. Medan du inte alls tyckte om morötter, något konstigt oranget? Det kan man ju inte äta.

Det är så tomt här hemma utan dig, din bur finns inte kvar så nu kan jag inte kika ner på dig och le. Dina tokigheter som du höll på med varje kväll, runt runt runt sprang du utan att ha något mål. Min lilla racerhamster.

Jag älskar dig så, och jag vet att du har det bra nu.

Vila i frid ~
Mimmi
25 November 2011
 † 24 December 2013

 



Carruuu

aw vad söt :( märkligt att så små varelser kan göra så stora avtryck i våra hjärtan.

☆Z I N J A☆

så fin så söt rip
min hamster dog också på julafton fast hon dog 2011:)

Olivia Magnusson

Men åh va tragiskt, rip! ♥♥

sv: ja verkligen, kramisar till dig♥

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vad söt den är. Ska du skaffa en ny hamster? <3

Lina Johansson

Nej vad sorgligt! Så söt hon var!!

Mamsen

Finaste lilla Mimmi ❤️
Du har gett oss så många fina minnen och jag kommer att sakna dig,men du kommer alltid att finnas kvar i en liten vrå i mitt hjärta.
Jag vet att du har det bra nu där du kan springa runt så mycket du vill och äta så många maskar du vill 😃
Vila i frid älskade Mimmi ❤️





Sara Mamma till Nova&Levin

Taack ska du ha. Ha en fin dag.

Madeleine

åå så söt, rip<3

Svar: Jag var i Teneriffa:))

lina

så söt, rip :)

Amanda [SPONTAN]

Nej vad tråkigt :(

matilda

söt ! :(

paulina

åh vad sorgligt :'( tänk att en sån liten kan ta upp så mycket plats i hjärtat..

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

så söt :D

Himeko

Ååh va sorgligt :( Jättesöt!

Ursäkta sent svar! Det var jättekul ^^

E.w - photpgraphy

ohh så söt.. beklagar sorgen<3

+ BYSMJ

åå vad tråkigt :( kram på dig!

ANNNAIZ

SV: Tack så mycket fina du! :)

B R O W N S U G A R

Åh nej vad hemskt :(

Erica Johansson


Gu så söt, hade massor av hamstrar när jag va mindre. Busiga ena =)Fick till och med massa hamsterungar, såg ut som marsipangrisar.
Tråkigt att mimmi gick bort, hon har säkert haft det bra hos dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: