PhotoChallenge day 7




amanda

fin bild :D

Kajsa Johansson

vilken vacker bild!

Fanny

fin :)
kram

milina.blogg.se

Fin bild :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ingen fara :)

Johanna

Hej, vad fin blogg du har! Jag håller också på med en December Photo Challenge på min blogg! Du får jättegärna kika in om du har tid. Har även massa andra roliga inlägg.

Jag gör gratis designer, så skulle du vara intresserad av det så kan du maila mig till [email protected] och exempel på design jag gjort är självklart designen som jag har på min blogg >> www.johannablom.webblogg.se

linah

åh så fint:D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina liseberg:)

paulina

fint :)

Hanna

Åh så kul jag hade en super rolig fredag tillsammans med en massa vänner :D

Boel

Grym bild :D

Sv: Måste prova på det spelet, alls säger att det är kul haha ^^

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Amanda

Häftig!

Olivia Magnusson

Vilken läcker bild :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Carruuu

Hej! Har precis utsett vinnaren av Veckans blogg, kika gärna in o kolla om det blev du! :-)

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Fin bild

Passar på att tipsa att du i dagens lucka i julkalendern kan vinna valfri bok, in och kika på det om du har lust!

Olivia Magnusson

Vinnaren av lucka 6 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 6 inlägget) Om ni inte vann så har ni 16 andra chanser, ge inte upp hoppet" Tusen tack för ni deltog. kram♥

Lisa Radojewska

sv; men precis! Samma här!
Okej :) Får du inte ont i benhinnan när du går i uppförsbacke på löpbandet för länge ;o

Jag springer gärna, sen styrketränar jag mycket :)
Kram

E.w - photpgraphy

OHH HAR DU med vart på Liseberg?:D

Himeko

Fint!
SV: Tack så mycket ^^ ♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Är bilden från i år?:)

Felicia

mäktig bild!

Meia

Det där skulle jag också gjort! Fyfan va kul att ta ett foto varje dag osv som en challengen!

Btw, snyggt foto. slog mitt försök absolut.

Meia

som är* (istället för som en)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild:)

sv: hihi, jaa, det var det:) Kramisar♥

Hanna

Fin bild! :)
Ser så maffigt ut :D

Moa Persson - PhotoMP

Fin bild! Den hade jag verkligen velat att åka :)

Sara

fin bild :)

Elisabet

vacker biild


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: