Reign ~

hihi, så söt ju! Ungefär såhär jag känner mig just nu.

NU äntligen är allt julstök klart! Pepparkakshuset står färdigt i köket och pepparkakorna är bakade. Så nu återstår bara väntan på julafton. Skönt att ha en lugn dag imorgon! Inga måsten eller saker som ska bli klara.

Jag började kika på en ny serie igår, Reign. Den handlar om Skottlands drottning Mary under 1500-1600-talet som ska gifta sig med Frankrikes blivande kung för att säkra en allians mellan länderna. Har än sålänge bara kikat på 3 avsnitt, men den verkar vara grymt bra och jag är helt såld. Så har ni inget bättre för er, ge serien en chans. Ni kommer inte ångra er!




Lowa Ek Lagerberg

söt ren!

svar: tusen tack och vad kul att gillar mina bilder :D

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Åh tack så hemskt mycket, vad glad jag blir :) Kram

Mia

Ja die welle är riktigt bra! :)

Idag bakade jag och mamma pepparkaksmuffins, riktigt goda! :)

Paulina

Hihi så söt!

ViktoriaCaroline

jag mår jätte bra idag, hur mår du idag? :)

Linnéa

Hmmm, kanske något man borde se :)

Evelina Lindström

Man kanske ska ta en titt på den serien :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åh, aldrig sett nån historisk serie (förutom Sleepy Hollow men det är ju mest nutid med tillbakablickar) så kanske man ska se nån gång... Bilden var iaf snygg!

Olivia Magnusson

haha åh söt!!

Vinnaren av lucka 19 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 19 inlägget) Om ni inte vann så har ni 2 andra chanser, ge inte upp hoppet! Tusen tack för ni deltog. kram ♥

Emma Svensson

Härlig blogg! :)

Nelly

Så härligt att vara klar med julstöket i tid - själv ska jag slutspurta imorn med de sista paketen och pepparkaksbaket ;)

Lina

Det där lät riktigt spännande! Den serien ska jag absolut ge en chans :D

a g n e s

- kul att du är med och lycka till :D
hur taggad är man inte på jul då? :D
kramis ♥

Elisabet

sv. varsågod

Emelie

Haha åh vilken gullig ren :P

Ida Lindborg ♡

Sv: Tack snälla! :D

Patricia ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad skönt att ha en dag där man bara kan njuta. Det får inte jag. Imorgon ska det packas och sedan ska man sitta i bilen ett par timmar:(

Amanda Persson

den låter bra :) kram!

Pauline

älskar gifen!!!

Celine

- Det kan jag verkligen hålla med om!

Lotta

Sv: Jaa, det var jättegott :) och det låter som en riktigt bra serie! Kanske ska börja kolla på den nu :)

julia

så söt ren haha :)

Cajsa

visst räd e!? :D

Amanda

Haha charmig!

Josefine Johansson

Hahaha vad charmig gif!

Sandra

Ska verkligen kolla in den!:)

Solin

SV: Tusen tack!:)

REIGN Sverige

Reign är grym, spana gärna in min blogg om serien! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: