Sometimes ~

 
Godmorgon! Jag vaknade av klockan vid 09:00. Har sedan dess legat i min säng och kikat runt lite på nätet. Jag ska alldeles strax sätta på mig lite kläder och fixa till mig så att jag ser okej ut för att bege mig ut bland folk ;) och sen ska jag åka iväg till skolan en sväng, har biologi mellan 13 och 17 idag. Så det är ungefär så min dag ser ut idag.

Vad ska ni göra idag?



amanda

sv: dörren gick i baklås, toaletten var minimal och de kom inte ut på ungefär 30 min och då hade vi fått bända upp dörren..

ViktoriaCaroline

Ska du hitta på något kul idag? :)

amanda

har du biologi i 4 timmar ? :O

ViktoriaCaroline

Jaha vad härligt med sovmorgon :) Jag ska snart börja fixa mig och åka mot jobbet :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad skönt med sovmorgon:)

Esmeralda

sv. jaa det var gott! du borde testa :)

Carruuu

fyra timmar biologi!!? mardrömmen....

Emelie

Sv: Jo men precis, har du fått en bra start på den nya veckan?=)

J

sv:
japp =)
vad önskar du dig iår?

Celine

- Ååååh tack så mycket! :)

Elin

allt bra?

Fanny

-hahah den är ashärlig. Allt bta?
kram

malin

så bra bild verkligen! :)

Amanda

Åh så bra bild!

veronica eriksson

Riktigt bra citat!! :)

Mia Forsberg

Oj vad länge du har biologi ;o Jag skulle vara less efter 5 minuter, haha :D

Nelly

Det låter som en trevlig dag :)
Jag har jobbat 7-15-30 och har väl inte gjort något vettigt sedan dess. Planerna är väl att däcka framför tv:n och Cake Boss ;D

Carruuu

såg att du kommenterat att du ville va med i veckans blogg, men det vore bra om du hade lust o kommentera det på den nya omgångens inlägg istället så jag inte missar dig när jag går igenom alla sen! :-)
här är en länk: http://carruuu.se/2013/december/sjunde-omgangen-av-veckans-blogg.html#comment

Olivia Magnusson

Vinnaren av lucka 1 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 1 inlägget) Om ni inte vann så har ni 23 andra chanser, ge inte upp hoppet" Tusen tack för ni deltog. kram♥

Tezzo

Så sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: