Klagoinlägg

 
Tjolahoppsan hej! Nu är alla räkningar betalda, pengar till en framtida resa fixad, projektrapporten inlämnad, balklänning + bh betald. Det går bra nu. Har hunnit få gjort en hel del trots att jag inte hade all tid i världen på mig! Nu ska jag sätta mig och skriva på en annan grej, kika lite extra jobb osv. Ska försöka få ut så mycket som möjligt nu ikväll så att jag kan ta det lite lugnt imorgon innan jag ska ge mig på matten. Urk, hatar matte och världen blir inte bättre av att matten är elak mot mig.
 
Jaja, nu ska jag sluta klaga och ta tag i saker istället.



Isabelle Noroozi

sv: jag mår bra :) sj?

Nelly Stigh

ja bara bra,din då?:)
kraam

benedit ♥

sv; okej :) nä inga planer än, själv? :)
kram

Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†

- allt bra? :)

Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†

sv: allt är bra med mig! :)

Victoria

sv: Detsamma!!!! Görs? :)

CECILIA

sv: i helgen ska jag vara med kompisar, själv då? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vart ska du resa?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: