Matteprov ~


Nu ska jag plugga lite matte innan jag ska göra prov om en halvtimme, det blir nog bra.. haha
Efter det ska jag se om jag kan springa förbi min projekthandledare och få min projektrapport genomläst.



Ida

Lycka till på provet!

Sv: Tack!

benedit ♥

lycka till, söt bild också haha! :)

sv; idag har jag inte gjort nåt särskilt, vart i skolan typ :) själv?
kram

Ping Lowhngren

Hheheh de blir skidåkning hela veckan vad jag vet xD

J O Y ▲

sv: Åh härligt!
Jag var och shoppade, så det var väl min plan för dagen haha.
Själv då? :D

FlizanLizan

sv: hehe visst e den :D
härligt att höra :FD

Nathalie

Hoppas provet gick bra!

Maria

Åh, kul med matte :) Vilken matte läser du?
Saknar matte lite ja ^^

sv: härligt att höra :)
Idag har jag inte gjort så mycket, tränade lite imorse och träffade en kompis sen, för morgondagen har jag inga planer, du då? :)

Kulan

Vad tycker du om Jennifer Lawrence från Hunger Games?

Nathali Wiklund

Men åh, gullig bild!
Hoppas provet gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: