Värsta dagen i mitt liv?

fina bilder från 2012.

Hej mina fina! Idag har jag inte haft några lektioner alls så jag åkte faktiskt hem redan igår. Hade bokat in ett besök på mödravårdcentralen idag, för att byta p-stav. Den jag hade innan började ta slut så kände att det var bättre att byta nu än att vänta in i det sista då jag har bal osv kort därefter. Jag har dock bestämt mig för att låta den jag har i nu sitta kvar för alltid. För idag var nog en av de värsta dagarna i mitt liv.
Min arm skulle vara bedövad, men istället för att verkligen kolla så att det var bedövad och inte bara gå på tiden så började hon förbereda och tvätta. Kände sen hur hon grejade med huden och sen.. Sen kände jag hur hela huden bara sprack.. Det var en sån jävla äcklig känsla och efter det kom smärtan. Allt hon gjorde, gjorde så fruktansvärt ont! Jag kände när hon lirkade och drog ut staven, jag kände när hon tryckte in den nya kanylen i det gamla hålet för att sätta in den nya staven.. Oh my lord, fyfan va ont det gjorde. Den smärtan tänker iallafall inte jag vara med om en gång till. Fy!

Efter att jag plågats till döds åkte vi in till "stan" och kikade på balklänningar. Testade en och den var så grymt fin. Dock var det helt fel färg och jag såg ut som ett lik, men den fanns i en annan fin färg som jag förmodligen ska beställa hem. Ska åka iväg till Skövde imorgon och se om det finns något fint där, innan jag bestämmer mig helt.



Lowa

Svar: ja, det var supergott! :)

Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

Ronja

Blev den 62 följaren. :) ❤ På bloglovin alltså :D

H A N N A ❤

Sv: Jaha, det är lugnt!
Allt är toppen med mig idag, hur är det själv? (:

Boosse

Skönt att få den bytt! Så var det för mig när jag tog ut min. Bedövningen satt inte så jag bara skrek till hallåååååååå det är inte bedövat!! Den satt ju som berget så de fick dra och slita som djur, ja iaf studenten som gjorde det för när den riktiga barnmorskan gjorde det kom den ut. Och ja. Det rann ju och äcklade sig över en vecka. Mums!

Vad vill du ha för färg på din balklänning?

Svar: Ja, det var inte det mysigaste jag varit med om. Nästa gång ska jag be om att få bedövningspruta, det ska tydligen hjälpa bättre!
Jag vill ha en lila, har hittat en klänning nu som jag förmodligen ska köpa :)
Kimmey :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: