Bilder från promenaden ~


Nu är jag föresten äntligen klar med mitt dumma brev. Äntligen typ!



♫♪ sandra T

kul att du tycker det :D

Alice - bilderbyalice

sv: bra här med!
vad ska du hitta på ikväll?
fina bilder!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Det är bra, hur är det själv? :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Bra! ;) Jag vet inte, haha. Du då? :)

Alice - bilderbyalice

sv: samma här!
vad för brev?

Esmeralda <3

gör percingar ont? fett coola du har iaf:D

Esmeralda <3

gör percingar ont? fett coola du har iaf:D

▲ Hedvig Gustafsson

Sv: Tack :) Så bra, jag har skrivit vad jag gjort idag på bloggen. Ska snart till Filiph också så :)
Ändra

Matilda


jättefin blogg!, Hur mår du?
Kika gärna in på min blogg, kramkram :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Haha okej :) Ha en fin kväll!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tack :) Gjorde det ont att pierca sig förresten? :o

Matilda

sv: Jag mår jättebra!

Emma - Foto och annat skoj!

Följde visst redan dig, är nummer 46! :) Följer du mig? :D

Emma - Foto och annat skoj!

En fråga! Hur har du gjort för att få två bilder bredvid varandra? :o

har alltid undrat det, hade det på min förra blogg, men visste aldrig hur man gjorde :/

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ni hade inte heller mycket snö!

Mamsen

Tack för en mysig promenad trots att du fick "släpa" runt på mig ;)

Emma - Foto och annat skoj!

Tack! :D Ska försöka!

hanna

Sv: Tack Med mig är det bra själv?
Fin blogg btw :)

sofie

Tack så mycket!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Okej :) När tog du dem?

Frida

SV: tack du också, allt är bara bra!
Vad fina bilder du tar! :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Det var många, haha. Själv har jag bara hål i öronen och fler blir det inte. ;) Fast jag tycker att det är snyggt i naveln, men skulle aldrig våga ta. :/

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

Haha, fina bilder :D
Haft en bra dag ?

Lust att göra ett bloglovin byte ? :)

Matilda - Equestrians

Hejsan vilken fin blogg du har!
Kolla gärna in våran blogg och kommentera vad du tycker :)

Lust att göra bloglovin byte också kanske?:)

Alva

Sv; Tack så mycket! Hur mår du? :) Skulle du vilja ställa några frågor i min frågestund? Gärna många haha ;) Skulle vara supersnällt! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

lyx att ni inte har någon snö!!

Frida

SV: Nej faktiskt inte, tror jag ska ta det lungt resten av lovet och ladda inför skolan.. Du själv då?

Julia Wisniewska

svar: Oja, jag trivs hur bra som helst i Polen, all min familj och släkt bor där<3
Just nu gör jag inte så mycket, allt bra idag?:)
kram.

Hanna

Sv: Inget specielt ska vara med kommpisar typ.
Själv?? <3

Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Kul att du är med! Lycka till.
Hör av mig när vinnaren är dragen :)

Elin

Tack!

Det är olika:) allt bra?

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Önskar detsamma :)

Alisha A ♥

Fin blogg! Allt bra?

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack!

Δ sara

sv; jo det är finfint! själv? :)

Maja

SV: Tack så mycket!! :)
Ja allt är bara bra, dusj? Kram!

vellis

jag skulle vilja göra en bloglovin byte med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: