blöh




Tack min kära dator för att du förstörde min kväll. Satt och spelade Sims, hade väl spelat i ungefär tre timmar utan att spara. & alla som spelar Sims vet hur lååångt man kommer på tre timmar. Mina barn hade iallafall växt upp, hatar småbarn för att dom är så jobbiga. När allt bara blir svart och datorn uppdaterar sig själv. Åh! Nu måste jag börja om igen, vet inte om jag har asstor lust till det idag. Bajs!



Marta

Hatar med när det händer så! Man har ju liksom slösat den tiden vid datan och så måste man göra om allting :/

emma ~ sjufoto! ✭

sv: ikväll ska jag träna, sj ? :)

Nathalie & Amanda

- De är bra! Vad gör du ikväll? :)

Vanessa

Åh vad jag hatar när det händer! Blir så otaggad och vill aldrig spela mer efter det :P

Sv: Haha samma här :)

EMELIE // foto&vardag

Sv: Tack så jättemycket! Ja min fredag har varit bra hitills, din med? :)
Förlåt för sent svar haha!

Michaela

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hevanov

Jättegullig blogg du har!
Du kanske kan kika in på min och ställa ett par frågor i min frågestund?Skulle betyda.
Trevlig kväll!

Julia Wisniewska

svar: Jag gör inte så mycket:)
allt bra idag? KRAM :D

Cinda Ben Sassi

sv; tack så jätte mkt!!!
kram

Sara

störigt :(

moufieeh

sv; okej, jag är med en kompis :) haft en bra dag?
kram

Klara

Sv: ahaha, vet! Gör snygg ju????
Hihi, allt bra?
kram

Fanny

Hoppas du får en toppen lördag! :)

ebba

hoppas du får en bra lördag !
allt bra ? :)

bbecka

sv: förlåt för sent svar. haha ja helt okej :)
vad har du planer idag?

Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Nu är vinnaren av Veckans blogg dragen. Kolla in om det var du!
Om inte, bättre lycka nästa gång.
Kul att du var med och hoppas du är med igen!
Kram

Där hittar du inlägget med vinnaren!
http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Här hittar du inlägget med en nt veckans blogg!
http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

Elin

Sv: Okej, vad pluggar du för nåt? :) Jag ska träna lite idag tänkte jag :) Allt bra idag? :)

Fanny :)

Vinnare av veckans blogg är korad kika in om det blev du! Önskar dig en härlig lördag! Kram :)

Klara

Sv: haha, så bra :D Allt är bra här med, lite huvudvärk bara men det är inget att klaga för ;)
Planer för dagen?
Kram

Lina

Sv: Åh vad kul! Hu många har du? :) (försökte kolla på bilderna men kunde inte avgöra om de var med på fler bilder hehe)

Cassandra

Nu finns veckans blogg vinnare ute på min blogg!! Kika in det kanske blev du :) kram.

LinnJ

Va gärna med i veckans blogg!
Utser 3 vinnare - lycka till ♥

http://linnj.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Mikaela

Sv; aha okej :D

Therese

Soho, kikar in och önskar dig en trevlig lördags kväll. Några planer? :)
Kram

Lotta

Sv: Näe, man brukar ju inte vara det i början.. jag brukar typ bara längta efter att få träffa alla igen men själva skolarbetet hade man ju klarat sig utan ;D haha =)

jessica

ja hon är så underbar den där katten :D

Okej, bra det :) Smille är ju 13 år och har bott här i 13 år nu, så aldrig i livet att han skulle må bra i en annan familj liksom, när han känner trygghet hos oss och han ser oss som sin familj som han alltid kan lita på, det är inte ett förtroende man sviker som kattägare bara för man blir allergisk.. :D spelar ingen roll hur länge dom bott hos en, man sviker dom inte, tycker jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: