Ensamtid ~


Godmorgon! Ska alldeles strax hoppa in i duschen och ha lite "ensamtid" med mig själv. Ska raka benen, använda hårinpackning osv. Bra start på en söndag som denna!



elle

Gillar du dans? Check out ma danceblog then. Dancehall, reggaeton & poledancing mm. Kram!

Elin

Sv: Jag kollade på mamma mia, och sen jersey shore :) Har du sett jersey shore nån gång? :)

A L I C E L A R S D O T T E R - En blogg om träning & skönhet

Skönt med lite ompyssling med sig själv!

Wilma

Svar: Tack, vad glad jag blir! (:

Alva - hästblogg

Sv; Idag har jag varit i stallet och läshoppat min ponny! :D KUL! :D Vad ska du hitta på nu då? :)

Julia

Ha en trevlig söndag!
Vart köpte du din body scrub? :)

Maja

Så härligt!
Nja, ingenaning. Själv? :)

Elin

Sv: Okej, ja det är jättebra ;) Händer idag då? :)

thilda

gud, jag behöver en "ensam" tid jag med ;P

Mikaela

Bra start på dagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: