Favoritappen just nu:

 
RunKeeper.

En riktigt bra app, speciellt om man är ute och går/springer/cyklar - younameit.
Den mäter hur långt du går, hur fort du går, hur länge du går och hur många kalorier du förbränner (på ett ungefär). Den används flitit i min mobil, sätter på den så fort jag ska ut och gå. Skitsmidig!
Rekommenderar den starkt! Enda nackdelen är väl att det är en kvinnoröst som pratar var femte minut (hon berättar hur länge du gått, hur långt du har gått osv), men det kan man bortse från.

______________________________________________________________________________________
Glöm inte att vara med i veckans blogg. Klicka här!



JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

Det är en bra app!
Har den själv :D

Elionia

fin blogg du har :)

Filippa & Talia

görs? :)

PING LOWHNGERN

nu är tutorial upp! :D

Katja

Söt header och blogg!

PING LOWHNGERN

tack skulle va jätte bra och du gav feed back på va som va bra och vad som kunde bli bättre^^<3

Anonym

SV: Intresserad? :)





Δ sara

då var vinnaren av veckans blogg dragen, vann du inte? anmäl dig igen!
direkt länk: http://sarairene.blogg.se/2013/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Elin♥

Sv: jadå, jag var på gymmet! sj? :)

Klara

Åh, tack för tipset! Ska nog ladda ner det då, ska börja gå promenader med min hund igen :D

Sv: Supergott, haha :)

allt bra idag?

Emma Berglund

Nu är dagens blogg avslutad, kika in och kolla om det var just du som vann!

FlizanLizan

sv: jaha okej :)

Therese

Halloj, hoppas du haft en bra start på veckan? :)
Kram

❤ w i l m a ❤

sv: allt är toppen med mig, själv då? :)

Michelle Osein

runkeeper e bra! :D

Elsa

Vad händer ikväll då? :)

Isa

låter nice:)

Sv: så lite:D
haft en bra måndag?

Linnéa

Åh, den måste man ju ladda hem den appen :)

Ja jag älskar verkligen den filmen <3

Väggblomman.

Att vara hotellbetjänt innebär att följa en hel del regler. Inte röka på jobbtid, inte vara sen, inte peta på eller äta av mat som ska serveras, inte störa hotellgäster, inte röra hotellgästernas privata ägodelar m.m.

Men där - inne på hotellrummet dit du skulle föra ett par beställda handdukar - står den blåa gitarren som din kompis gnatade om i musikaffären här om dagen. Den är så otroligt fin och du måste bara få peta på den. Dra en gång över stålsträngarna. Hotellgästen är inte där, så du passar på.

Vad händer då om du sitter med gitarren i famnen och precis när du dragit det enda ackord du kan - D - märker att hotelldörren öppnas. Du är tagen på bar gärning.
Spelar det då någon roll om det råkar vara världens mest kända kille som står i dörröppningen?
Tänk efter. Det kunde hända dig.

Vill du läsa mer?
BelieveThis.blogg.se

Hanna

va gärna med i dagens blogg! :)

Alva

Sv; Jag sitter på restaurang, själv? :)

Filippa & Talia

- chillar!
händer ikväll? :)

merei

löve it!

I D A ♥☺

Sv: jaha okej har hört talas om den , är den bra? :)

Mamsen

Den ska bli min kompanjon framöver 😃

PING LOWHNGERN

AW THIHI TACK SKA DU HA!^^

Elin

Sv: Härligt, jo det är bra :) Har du haft en bra dag? :)

Elin♥

Sv: okej skönt! :)

emma ~ sjufoto! ✭

sv: tack så jättemkt :D Allt bra?

christine svensson

sv: Tack och detsamma sötis! :D
Sjukt snygga piercingar, hade också gärna piercat mig om jag hade mod till det! Haha är fett rädd för nålar... ;)

Amanda & Natta

svar: ja allt är toppen med mig :D

haft en bra dag? :D
kram! <3

Emmy

Runkeeper är ju asbra!

sv;
Det låter som en duktigdag :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Runkeeper är riktigt bra!

MADDISENJ

Riktigt bra app

Ebba

Man kan stänga av rösten någonstans, kommer inte ihåg hur man gjorde men det ska gå.

Amalia<3

Älskar också den appen! din blogg är awesome!
Hur är det med dig? :D
kram

Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Ja min dag har varit jättebra :) Din då?

tankar och känslor

Hej !
Jätte fin blogg
Kola gärna in min och säg vad du tycker hade varit trevligt.
Ha en bra kväll :).

<3

smart app! vet du om det finns någon liknande som man kan ha för hela dagen, för att se hur mycket man rör sig utan att medvetet träna? :) gillar texten på headern förresten, väldigt sant!

amanda

sv: toppen :D själv?

Anonym

Gillar också den appen, använder den mycket på sommaren :)

bbecka

sv: jag ska fixa Muffins bur, träna och bara chilla :)
vad ska du göra då? :)

kaffehörnan

Finns jättemånga bra appar. Ha en nice kväll
kram

Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Nja blev en chill dag då jag kanske åker på bihåleinslamation :/
men du då? :)

Jonna

Åh ska nog ladda ner den därå appen ;) jo jag ser att du oxå gör bloglovin byten, så kan du säga till när du följer mig följer jag dig då ;D

amanda

sv: okej vad bra:D

Anonym

sv; Japp :)

Lowa

Ser ut som en bra app! :D
Jag följer dig nu, jag blev numer 54, din tur! ;)

KRAM :)

Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Så härligt! :D

Emelie

Vilken fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: