Godnatt ~

Nu har vi kollat klart på filmen, TED. Den va helt okej, hade sina roliga skämt lite då och då. Dock tyckte jag att den va lite seg faktiskt. Men den är helt klart sevärd :)

Klicka på bilden för att komma till trailern, på youtube.

Nu ska jag fortsätta städa en kort stund innan sängen ropar.
Ha en fin kväll och sov så gott! :)



Johanna

Fin blogg :)

Angelina

sv: haha okej, kanske ska se den då! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :)

Elin

Sv: Okej, jag skulle aldrig klara av att bo på en skola! Skulle sakna min familj för mycket :)

Livet som superwoman, Rodis!

sv; första året ;)

HANNA ~ blondinen i homs

Sv: Japp, den kommer nog vara toppen! :D kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

God natt!

Liinn ♥

Sv; HAHAH! Då ska jag göra det. Får hitta någon bra och rolig kompis (Y)

CATHERINE | bananflugan

Hej! Har svarat på en liten del av frågorna i en video nu ifrån min frågestund! :D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iiWW2Mz1DCo

linn

Sv: Jag med! Favoriter! :D Haha.
Jo men den lät helt okej, får se om det blir att kolla på den :)

isabella Isaksson

sv; AA verkligen! :(

PING LOWHNGERN

oh gud ne j ah snart e lovet över vill inte börja igen xD

I D A ♥☺

Sv: har bara tagit det lugnt ikväll och myst med familjen o så, du då? :D

PING LOWHNGERN

oh gör det om du vill, den orangea har aj ghört är för dålig hud medans den grape rär för "normal" hud men man vet ju itne hur de funkar om man inte testar antar jag!^^ Kram!^^

Isa

sv: jaa:)
fin blogg btw

josefin ♥♥

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe på bloggen! Kolla om du vann, och glöm INTE att anmäla dig igen :)

Märta

Godnatt :D
Nää städa brukar inte vara kul! :0

I D A ♥☺

Sv: okej nice, vilken film såg ni? :)
hihi tacK (:

PING LOWHNGERN

jaa eller hur visst e dom? ;D
Jaha!^^ men om den andra inte funka så bra så testa med den du!^^

Livet som superwoman, Rodis!

sv; inget sitter vid daton, du``

Mikaela

Bästa filmen!

Alexsandra

Den verkar vara bra! :D Jättefin blogg! :)

Ninni

Sv: Ja det finns inget bättre!
Okej :)

Camilla ♥ BF13

Jag tycker han verkar läskig :P

Felicia :D

Sv: Var på bio , med min kompis! Hoppas du får en bra kväll , kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: