Körkort i Sims ~


Hejsan! Jag har pluggat körkortsteori nääästan hela dagen, förutom typ 2 timmar som jag spenderade med Mikk och spelade Sims. Nu har vi slutat spela så jag ska återgå till mina "studier". Kul va?

Om en timme drar jag veckans blogg, så glöm inte anmäla er dit!
Klicka här!



Liinn ♥

Nu har jag valt två vinnare i veckans blogg, in och kika vilka som vann!
http://quad.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinare-ny-omgang.html#comment

MADDISENJ

Tack tjejen :) Hoppas du haft en fin helg!

Lina

Vad duktig du är! önskar jag var lika duktig. Kolla in Dianthus på min sida :) söt som få

I D A ♥☺

Duktig du är!

Sv: ok :D hihi ja gör det så himla roligt :)

Nathalie & Amanda

- jag ska duscha & äta snart. hehe, allt bra annars? kram<3

jessica

blä vad tråkigt med körkortsteori, kommer ihåg hur trött jag var på det i slutet :o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: