Lyckoburk


Har varit sugen på att göra en burk sedan jag såg den för första gången, men har inte riktigt tagit mig tiden till att göra det. Men så, igår. Då fick jag änligen lite tid över och satte mig ner och gjorde en fin burk. Jag är supernöjd med den.

Vad är då meningen med burken?
Varje gång man har varit med om något som fått en att le så skriver man en liten lapp och lägger i burken. När året är slut så tar man upp alla lappar och läser vad som varit bra under året. Jättebra ju? :)
Gör en du med, inte alls svårt! :)



I D A ♥☺

Nice!=)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Jättefiiin ^^ vill också ha en sån!

Kul att du är med i veckans blogg ^^!
Vinnaren utses på söndag!

Mamsen

Den blev jättefin. Ska försöka ta mig tid att göra en jag med. Jätteroligt att läsa på nyår. Det är ju så lätt att glömma bort dom små sakerna som gjort en glad ibland.

Svar: Ellerhur! Visst är det så? :)
Kimmey :)

sellwins skönhetsblogg

Riktigt fiffig idé, gillas! :D

Lina

Jätte fin burk :) hoppas jag får stå med på en av dina lappar. Du borde göra en burk med omvänt också.. för alla saker du blivit arg för.






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: