Pluggilugg

Tjolahoppsan! Sitter just nu i min säng och är aptrött, har varit en sväng på gymmet och tränat så har precis duschat = trött tjej. haha  Ska alldeles strax ta fram min religionsbok och läsa typ 30 sidor om hinduismen som ska vara klart tills imorgon, kul va? Grejen är bara att om man läser tidigare så glömmer man lätt bort allt som står i texten.

Mina naglar just nu, inte världsnöjd men det får duga sålänge.



Alva

Sv; Typ samma här ;) Vad ska du hitta på imorgon då? :)

Alva

Sv; Typ samma här! :) Några planer till helgen? :)

j o h a n n a c o o p e r

ja, min lille bror har gjort dom, och han ville såklart piffa upp dom lite, så han gjorde knall blåa & knall gröna ! haha

det låter toppen! :)

Miranda

Okej, vad roligt! Lycka till! :3

H A N N A ❤

sv: Jo det är bara bra, hur är det sj? :)

agnesandersson

Hoppas du har haft en fantastisk måndag!
kramisar♥

Emelie

sv: Härligt! Jo bara bra med mig, några planer inför morgondagen? :)

Anonym

söta naglar!
sv; det är bra med mig hur är det själv? :)

Caroline

Sv: Det är bra här, själv också? :)

Alva

Sv; Typ samma här! Allt bra med dig då? :)

Sara

jag tycker naglarna är fina :D

Mamsen

Naglarna blev jättefin 😃 Ha en toppendag imorgon!

Mamsen

Sv: men gumman du visste ju att vi skulle fixa granen. Var du glad att du slapp den kattkiss luktande och stickiga eländet 😃





Therese

Nej till vaddå? :)

PING LOWHNGERN

jo tack! det är bara bra här ;) hur är det själv?^^

Nathalie & Amanda

- De är bra :D hehe, vgd? <3

j o h a n n a c o o p e r

svar: ja, jätte sött! även om man kanske kan tro det så var dom super goda! haha.

allt är bra med mig! hur är det med dig själv ? :)

Lara

följa varandra på bloglovin?

Linn

kan du fråga några frågor i min frågestund? <3 KRam!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: