Schh

Berättar en hemlis med appen mirrors!




kaffehörnan

Hejsan
Du anmälde din blogg hos mig. Jag döpte det till blogg i fokus.

Nu ligger inlägget uppe, kika gärna in och se vem det blev. Ha en fin kväll

Emelie / foto&vardag

Sv: Men så härligt! :D
Min dag var jättebra, din då?

ebba

veckans blogg är nu avslutad och vinnaren har nu länkats på min blogg , kika in och se om just du vann!

bbecka

Hoppas du får en härlig dag :)

Linn Strömberg

Veckans blogg vinnarna finns nu uppe på bloggen
Kika in och se om du blev en av vinnarna! <3 Om inte, anmäl dig gärna igen :D
http://quad.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinare-ny-omgang-2.html#comment

Jazzmine

sv: Ja :D Jag älskar pannkakor!

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hihih ^^

Nu är vinnarna i veckans blogg utsedda!
Det var riktigt svårt för det var väldigt många fina bloggar!
Så vann du inte, se till att vara med igen :D och om du vann, varför inte vara med igen?

Hoppas allt är bra med dig annars denna starten på nya veckan :D

thilda

så jävla söt!

Mamsen

Ha ha du är så rolig 😃


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: