Simmat ~



Hej där! Kom hem för ungefär en timme sen, har varit iväg en sväng och simmat. Asskönt ju! :)
Nu ska jag sätta mig och försöka skriva klart mitt dumma brev om buddhismen som jag inte orkat skriva klart och sen.. när jag är färdig förhoppningsvis.. så ska jag spela Sims med Mikk. En rätt bra fredag ändå.. Fast jag måste erkänna att jag har lite fredagsångest (för typ första gången), börjar ju skolan på tisdag igen.. Är inte alls redo!!



linn

Sv: Åh sånt är så jobbigt! Ett tips är Mavala's nagellack, det tycker jag sitter bra! & till ett bra pris :)

Sanna & Josefine ♥

SV: Okej, vi följer dig nu och blev nr 43

Kraam

Daniella Book

Tack detsamma på dig! :)

Mathilda ♥

Vilken fin blogg du har! :)

Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Härligt att simma! Brukar du göra det ofta?

Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Sv ; Okej, men det låter härligt :)
Är allt bra annars?

Elin

gör du?

Elin

Hur länge brukar du gå i skolan?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: