Sjuk

Godmorgon! Förlåt för den kassa uppdateringen i helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Har knappt suttit något vid datorn alls, förutom en snabbis igårkväll när jag sökte de sista sommarjobben som finns ute. Annars har det varit fullt ös medvetslös med två kalas för mina två systrar som fyller 1 dag efter varann, ganska smidigt för då glömmer man inte bort ngn av dem ;)

Nu sitter jag iallafall på bussen påväg till tåget påväg till Göteborg och praktiken. Har skitont i halsen och kan knappt svälja men det löser sig! Får knapra halstabletter och säkert ha munskydd när jag är med djuren men det får jag väl ta isånafall. Skulle egentligen stannar hemma men näe, nu är jag påväg ändå. Får dock se om jag orkar hela dagen, det får återstå att se helt enkelt!

Vad ska ni göra idag? :)

 




lina

Jag e ocksa lite sjuk igen, denna javla hosta! men har fatt lana en dator nu men ingen facebook:(

Sv: tankte val inte jag pa men har kopt nu!!

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas du kryar på dig snart!
Jag har varit jättesjuk ett tag nu, jättejobbigt!

Nu är vinnaren i veckans blogg utsedd, tufft som vanligt men det finns fler chanser! En ny chans är redan uppe så anmäl dig och kika om det blev du som vann :D!
http://annatjernstroms.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-ny-omgang-2-3-4.html#comment

Lifeaslina.webblogg.se

Hej

Det skulle vara sjukt snällt ifall du ville gå in på min blogg och hjälpa mig om vad jag ska skriva om. Isåfall är det bara att komentera vad du vill se mer av på bloggen.

Kram :D

Emma Lannebrink

allt bra med dig?

Anna T - Nörd & Filmskapare

Vinnaren av uggleringen är äntligen utsedd!
Kika in och se om det blev du!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: