Tacos & Film ~


Fina nya naglar ~
 
Mmmm

Hejsan! :) Vi har käkat tacos här hemma, inte så ofta vi gör det så det är extra gott. Om en liten stund ska vi kika på film, Boat Trip. Filmen handlar om Jerry som precis blivit dumpad av sin flickvän. Jerry blir medlurad på vad han tror är en lyxkryssning av sin vän Nick, men det visar sig vara en gaykryssning. Jerry hittar sin drömtjej, som är lebb, och för att komma henne nära tvingas han låtsas att han också är gay.
Tror att den kan vara bra faktiskt. Vi hörs senare :)




Elin

Vad ska du se för film?

Elin

Sv: Ja :) Fina naglar :)

Elin

Sv: Okej, härligt :) Jag har bara tagit det lugnt :)

hanna

Sv: jo jag har det kul :) Aww vad mysigt en ricktig familjekväll <3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: det kan jag tänka mig! :)

halsoprofilen

trevligt med tacomys!

Alisha A ♥

Sv: Tack!
Nope jag har inga planer för kvällen, själv då?

Matilda Johansson

Åh vad mysigt! :D

Vann du länken och lyckades gissa rätt vad det var i paketet? Kolla här: http://enmatilda.blogg.se/2013/january/svar-och-vinnare-lanktavling-vad-ar-det-i-paketet.html#comment :)

Matilda Johansson

Den förra var ifrån mig :p

Alva

Sv; Jag mår toppen! Vad gör du då? :)

linn

Sv: Det var riktigt gott! :D
Haha åh beslutsångest är alltid jobbigt! Speciellt när det finns så mycket snyggt att välja mellan ;)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Tacos och film är det bästa :)

Linn

Har du något favoritquote? :)

PING LOWHNGERN

jag kollade på filrm med familjen och nu sitter jag och dricker te o skypear med kompisar ;D

linn

Sv: Haha ja men håller med dig! :)
Älskar nagellacket!

Elin

Sv: Ja :) Vad gör du för nåt kul då? :)

Alva

Sv; Kul! Jag är påväg hem! :) Vad ska du hitta på imorgon då, eller typ "idag"? ;)

m i r a

sv: ja, jag hittade en del; lite hårinpackningar och böcker ! :D åh, låter härligt med promenad! xx

linn

Sv: Haha jaha! :) Men det var sjukt snyggt!

Elin

Sv: Okej, jag kollar på tv :)

❤ w i l m a ❤

Åh vad snyggt nagellack! :)

PING LOWHNGERN

tack ska du ha!^^
vi så på Modig C:

PING LOWHNGERN

hehe joo då! :DD jag gilalr den väldig mycket haha!^^

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

SV: Tacktack, din med!!

joo, jag mår fint ^^
själv?

Sarah

Vilka fina naglar :)
Va gott de ser ut :)

Ellen

Gott!

Vanessa

Gud, vilket snyggt nagellack! :)

K

Ser gott ut

kaffehörnan

underbara naglar


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: