Tips Töjsmycken ~

 


Smycken kommer härifrån.



Sofia - FOTO

Sv: Det är bra här, själv då? :)
Jag tror den går på antingen 1an eller 4an! :)

PING LOWHNGERN

oh tack ska du ha! detsamma!^^, allt är abra bra med mig tack hur är det själv? C:

P L A Y E - fejkad blond!

Snygga!

sv: tack så mycket. Det är bra med mig, sj?

merei

massa fint1

frida

sv: Börjar på Tisdag, har verkligen inte lust med det..
Dudå? :)

Mira

Sv: Har mest tagit det lungt, shoppat lite :) Själv då?

amanda

sv: tack :D

Δ sara

Du får gärna vara med i min Veckans Blogg tävling! http://sarairene.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-.html#comment
Ha en fortsatt bra dag! :)

Emma - Foto och annat skoj!

Funkade tyvärr inte, jag tror att man måste göra något annat med någon bildinställning eller något, för jag har testat med alla möjliga sätt :/ de hamnar under varandra hela tiden! :/

Men tack ändå!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Haha oj. Tack för tipset, men för mig räcker det med hål i öronen ;)

Δ sara

sv; hade tänkt att kolla på lite vampire diaries, hehe :D sj? :)

Emili

Söt du är tjejen!
Kolla gärna in min healthy lifestyle/ fashion blogg! Mitt mål är att inspirera tjejer till en nyttig och välmående livsstil! Släng gärna en kommentar om vad du tycker! Hade uppskattats enormt mycket :) puss och kram!

Elin♥

SV: Ja jag mår bra sj? :)

ViktoriaCaroline

J absolut, älskar gekås :)

Alisha A ♥

Sv: Åh tack :)
Allt är bra med mig med :)

Elin

det är bra, gör du?

MADDISENJ

Hoppas du har en fin lördagskväll!!

Δ sara

sv; ja visst är det!! är helt beroende, haha!
är bara på säsong 1, men är snart på 2! sj? :)

Mohammedi

Öka din statistik! En speciell ''Veckans blogg''.
- Synas på min blogg i ett inlägg framför 1400läsare. + I menyn i en hel vecka!
+ Synas på kissies blogg - bloggcast och en till känd blogg (feedy.se) Direkt till tävlingen:
http://mohammedis.se/2012/december/lucka-18-tavla-och-vinn-manga-med-lasare.html

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

Riktigt fina !

SV: Okaai, blev nr. 48 på bloglovin! :D
din tur!

Emma - Foto och annat skoj!

ah får man verkligen hoppas! Dock har jag fixat bilderna bredvid varandra fast i en och samma bild..kolla på bloggen så fattar du:D

linn

Balla! :)

Klara

Var på tröjan sitter märkena då? hihi!
Vill du göra bloglovinbyte?
jättefin blogg, kram på dej

Linda Johansson

men åh så passande, billigt och väldigt snygga smycken!
Hoppas du får en fin helg, kramar!

Leone!

Crazy factory asså ♥ beställde nyss massa därifrån haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: