Vinnaren av veckans blogg!

Vann du inte? Deppa inte ihop, imorgon kommer en ny chans upp! :)
Drar vinnaren via random.org så alla har lika stor chans att vinna.



LinnJ

- Roligt att du är med, lycka till! :)

Sandra

Tack för att jag vann :D

Elin♥

Hej vill du göra ett bloglovin byte? :D

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

Grattis :D !

j o h a n n a c o o p e r

jätte fin blogg!
hur mår dudå? :)

Sanna Johansson

Vinnarna av veckans blogg är uppe nu, in och kolla om du vann! Glöm inte att anmäla dig igen.
Kram

I D A ♥☺

Sv: precis (: ja gör det!

ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

Grattis till vinnaren! :)

HappyPandan ♡

Har gjort en cover , och undrar ifall du ville checka in den för att stödja mig?
gjorde det för läsarnas skull så även fast ja inte är så duktig skulle de betyda världen ifall du
ville kika på den, tack!♥

amanda

Vinnaren av veckans blogg är dragen. Gå in och kolla om du vann, om inte så har du en ny chans! Kram

Alva

Sv; Haha typ samma här...;) allt bra då?

Julia Wisniewska

svar: Det är bara bra!:)
vad gör durå? KRAM :D

Julia Wisniewska

svar: Det är bara bra!:)
vad gör durå? KRAM :D

Anonym

vi är med :)





Helena ♥

vi är med :)

j o h a n n a c o o p e r

sv. okej, det låter bra det. jag mår bra jag med!
kan man delta i nästa ''veckans blogg'' tävling redan nu så gör jag gärna det!

- jag är med ;)

Julia Wisniewska

svar: Jag ska alldeles snart lägga mig:) har du haft en bra dag? KRAM :D

j o h a n n a c o o p e r

sv. okej, får göra så ! :)
ha det bra! :)

Julia Wisniewska

svar: Jo, min dag har varit ganska bra:)
Några planer för imorgon? KRAM :D

Nelly

Jag vill va med !


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: