Hej Högskolan! ~

 
Skulle köpa kurslitteratur nu, fyfan va dyrt det är! Över 2000 :- för 4 böcker.. Hittade en tjej som säljer tre av böckerna för 600 :- så ska försöka köpa dom av henne och sen köpa den sista boken till fullpris. Hej fattig ny student typ? Gah!



Altin

Allt bra?

Ellinor

SV: haft en helt okej dag, du? =)

Linnéa

Nä, sånt är inte gratis inte :(

Amina♥

Det är okej med mig. Har du gjort något speciellt idag?:)

♫♪ sandra

fan vad dyrt :o hade aldrig haft råd att plugga vidare haha

Emelie

Jag älskar citatet i headern till höger, för det ligger faktiskt ofta en del sanning i det!

Elin

är det kul? vad gör man där?

benedit ♥

sv; okej, jag med haha :) allt bra?
kram

Camilla Nordstedt

Halloj! Allt bra med dig idag då denna sommarvärmen? :) Kram

frida

kul att du blev antagen, tråkigt att böckerna kostar så mycket bara!

M A T I L D A ♥

Sånt är så himla dyrt :/

Natalie Salazar

aa alltså böcker är verkligen så jävla dyra, tur att jag slippet det där jag jobbar

Natalie Salazar

man borde få böckerna från skolan eller få låna liksom :D

Natalie Salazar

men är kursen gratis?

Natalie Salazar

aaa bra där :)
hur lång tid ska du plugga?

Natalie Salazar

ok hoppas att det går bra för dig och att du kommer att trivas :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: