Ikväll skiter jag i allt ~

 
Hej på er! Sitter just nu ute på altanten och njuter av värmen. Håller även på att vattna våran nya gräsmatta med en vattensspridare - som gör mig helt jävla arg. Den fungerar inte och slangen åker bara ur och blöter ner mig. Lagom bra!

Idag ska jag bara njuta av dagen, innan det är dags att åka iväg och jobba igen. För jag har ingenting planerat och det är så sköönt! Har ni några planer för eftermiddagen/kvällen? :)



Nathalie

sv: japp! skönt med sommar eller? ;)

Anonym

Det gör du alldeles rätt i gumman ❤
Njut av solen och värmen 💋

Svar: Puss ❤
Kimmey :)





Linnéa

Haha, ja men visst var bilden klockren <3

A M A N D A - The L.A dream!

Allt bra? :D

Amina♥

Haha, så söt katt!:D
Okej, jag har varit med en kompis typ hela dagen och jort lite olika roliga saker:) Själv?:)

Ellinor

SV: Gött! ^^

Nathalie Tegelstam

Bra bild! Haha

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

haha ibland är det sådär, som på bilderna :)

J o j z y ♛

SV: Jaaa eller huur! :D

benedit ♥

haha vad söt :)

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad ska du göra idag?
kram

Elin

Okej!

njuter du också utav solen idag?

VilmaLindberg

Va fin blogg du har!

julia

sv: ne, typ samma! (:

allt bra?
kram <3

Isabelle

bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: