En konstig dröm ~

Jag och min vän, en okänd vän, hade fått i uppdrag att döda en mäktig trollkar. Vi hade klätt ut oss och hade precis fångat in den här trollkarlen i ett rum. Väl där inne fick jag ett piller som skulle döda den här trollkarlen. Jag tvingar i honom den här tabletten, håller för munnen på honom och masserar sen hans hals för att han ska svälja tabletten (precis som man gör på djur). När han väl svalt den och ramlat ihop på madrassen till golv, så blir jag jätteglad för nu är han ju död! Springer ut till min vän som tydligen nu är häxa och vi tjoar och är jätteglada. När vi går in i rummet för att kolla på den döda mäktiga trollkarlen, så ser vi att han blundar men rör ögonen. Sekunderna senare vaknar han upp, argare än argast för att vi försökte döda honom. Vi kutar fort fort fort iväg och ut i skogen, för att han inte ska få tag på oss. Jag är sjukt kissenödig men springer så fort jag kan. Han börjar dock närma sig.
Sen vet jag inte vad som händer, för sen bestämmer jag mig för att vakna på att jag kan gå på toa och kissa. haha

 
 
Brukar ni drömma konstiga drömmar?



Linn ♡

- härligt! Här är det bara bra :D

Linn ♡

- jag är väldigt trött, men annars toppen (:

Elin

Yes:)

har du tagit sommarlov än?

Ellinor

SV: aha okej! :))

Svarar på kommentarer o ser på tv =)

Michaela Magnusson

haha lite speciell dröm det där :)

- Tack, jaa visst är den :D

Johanna ♥

Ja det händer ibland :)

Emma~drömmen om att flytta till ett annat land

Ja det händer ibland :)

▲Ammie▼

Hahaha!

SV: Jo det är bra med mig med! :) Har du fått sommarlov än?

Sanne-Madeleine Håkansson

det låter bra de :D med mig är de toppen :)
haft en bra dag`? kram

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hahaha! Skön dröm ;) Själv brukar jag oftast drömma mardrömmar bara :(

Nathalie Tegelstam

- haha precis! Aj..
Idag har jag träffat lite kompisar och firat en som fyller år. Vad har du gjort? :)

Rhoda Alemayehu W Michael

- de bra!
va gör du?

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja vekligen!!:)

Michaela

Yes :D
Brukar också ha skumma drömmar haha :p

Linnéa

Å, jag som var i Alanya 24 april - 1 maj i år <3 ska tillbaka i september :)

Michaela

Haha, det kanske är ett tecken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: