Luna & Mimmi ~


Mina fina tjejer, jag älskar er så mkt!



Linn ♡

allt bra idag? xoxo

Sofia

sv; åh tack!! jodå allt är bra hur är det själv?:)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Söt! :)

Linnéa

Vilka söta <3

Ja men absolut :) perfekt om man har en dvd-box med nån serie eller så <3

Pia och Maja

sv: hihi! allt bra idag? :D

Michaela

TACK <3 :*
sv: Haha ja :')

Ellinor

Hihi ååh så söta! ^^

SV: okej gött! Har du haft en bra dag idag då?=)

Linnéa

Ja, jag följer allt en del serier, har många dvd-boxar. Min absoluta favvis är Ally McBeal - annars är det som sagt Carrie diaries, true blood, vampire diaries, gilmore girls, gossip girl m.m. <3

Ellinor

SV: verkligen! hihihi ^^
Okajj, det är bara bra här, lite trött :P

moufieeh ♥

gud så söta! :)

sv; jaa verkligen :D härligt, det är toppen med mig :) vad ska du göra imorgon?
kram

Carro

hihi så söta!

FrökenTV, bloggen om tv och film

så söt

Mamsen

Nej men vad söta dom är gullepluttarna =)

Emelie - Foto & Skönhet ♡

Gud vad söta!
Allt bra med dig?

linda

Vilka söta! och fin blogg du har :)
Det är frågestund på min blogg också så passa på att fråga något, det kan vara allt mellan himmel och jord
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: