New in ~

 
Skopunkten // H&M // Turkiet



LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Snygga! Älskar de näst sista leopardskorna! :)

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

fin blogg!
kram (:

Linnea

Åh, dom skorna gilla jag verkligen :-).
Jag har haft en kanonfin dag...

Annika

Snygga skor :)

Linnéa

Dom leopard-mönstrade conversen köpte jag i Turkiet i höstas <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Måla naglarna skulle jag också behöva göra, men det får bli senare eller imorgon, håller på med tvätten just nu:(

Nora Ekerfelt

Jättesnygga! :)

moufieeh ♥

snygga! :)

sv; hihi jaa :D okej, jag tittar på tv :) har du haft en bra tisdag?
kram

♫♪ sandra

snygga!

Linnéa

Ja men absolut, dom låga leopardconversen är såååå snygga <3

Carro

så många snygga!! måste åka till skopunkten!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: