2 things ~




Lalitta

Fin bild!

Lisa

Så sant!

Emilia

Svar: tack så mycket :)

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Filippa & Talia

Hoppas du får en bra fortsatt dag!

emma ~ sjufoto! ッ

sv: min dag har varit bra! Vad händer i helgen? :)

jennifer

sv: hehe okej :) haft en bra dag? :)

Maolion

Allt bra med dig idag? :D

Emmy

Sant! :)

sv;
Jaa hihi. Åh hoppas du blir frisk då, kram ^^

T E S S

Intresserad av ett länkbyte?

Malva Nyström

- jag kollar på new girl, dudå? =)

jossan

True shit!

sv: Hihi åh tycker du? :D Jag fick namnet ifrån Doris i hitta nemo faktiskt + att jag tyckte det var rätt så gulligt, haha :D

★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Sant! :D Men ibland önskar jag att jag slapp göra läxor, haha xD

Linda

Själv tycker jag dom frisyrerna är fina haha. Vad gjorde du igår torsdag? Själv spenderade jag flera timmar på stan med shopping, fika och mat. Det spenderades en hel del pengar och eftersom jag inte döljer något i bloggen har jag berättat hur mycket.

Sarah

Vilken bra bild!

Fatma

lagt till dig blev nr 66 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: