Before I Die: Animals ~






Kajsa

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Sara | T I G E R

Bungy jump, haha!
Händer något imorgon? :D

Sara | T I G E R

sv: bara chilla och plugga :) Tittar du på mellon? Vem hejar du på i så fall? :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

vill också krama en pingvin! och en panda :')

- vad roligt! :D

Nathalie Tegelstam

sv; haha jadå, dudå? :)

Linnéa

Åh, dom bilderna är såååå fina ... <3

M I C H A E L A

- Okej :) Joo det är okej :p
Hoppas du haft en grym lördag? :)

Emelie♥

Åh, så söta before I die bilder :')

emelie andersson

sv: ah okej :) men det är ju skönt det med, tycker jag iaf.

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Okej, jag ska vara med en kompis:) Händer imorgon?
kram

M I C H A E L A

- haha vad bra :)
joo min dag har varit bra :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- förstår det :D

emelie andersson

sv: vad har du för planer inför nästa vecka då? :D

Filippa

Så gulliga bilder! Riktigt fin blogg dessutom!
sv: Tack så hemskt mycket fina du! Kram på dig!

Ida

SV: TACKAR.. Allt bra?? Kram! :)

Marika

SV: jag ska bara vara hemma ikväll. Vad ska du göra imorgon? :)

Sanna

SVAR:
Ikväll var jag med min bästis, såg på mello o. hade roligt :) sjd?

Jackie - drömmen om att bli författare och SM i agility

sv: ne jag ska bara ta det lugnt :D

felicia

Sv: jaa :)

Felicia

sv: tack! Vilken söt blogg du har! och åh, jag skulle oxå vilja krama en pingvin! Så galet sötaaa :3

emelie andersson

sv: vart ska du? :) har ju praktik och så, kommer inte hinna så mkt mer :)

Daniella Book

Jag skulle gärna vilja bli modell innan jag dör haha :)

Daniella Book

Ja, det hoppas jag verkligen! :)

emelie andersson

sv: sjukhuset, eller jag typ jobbar där :)
åh vad najs :)

Daniella Book

Ja, helt okej! Dudå? :)

Daniella Book

Härligt att höra! Vad ska du göra imorgon då?:)

Felicia

sv: Ja, grymt coolt! btw, djuret på den understa bilden, vet du om det är en igelkott? (blev lite osäker på den avlånga "snabeln" längst fram)
Kram!

emelie andersson

sv: ska du dit med klassen eller? :D

emelie andersson

SV: okej fan vad kul ;D

lina

fina bilder:)

Emelie Petersson

Super mysiga bilder. Mitt mål i livet är att starta en egen firma :-)

Felicia

sv: haha ja, du har säkert rätt... spännande det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: