Godnatt ~



Nu väntar strax sängen på mig, är hur trött som helst!
Vi hörs imorgon! :)



Daniella Book

Låter mysigt det! Jag ska nog in till stan och shoppa lite med mamma :)

emelie andersson

sv: ja jag förstår de, vad ska ni hitta på då? :D

emelie andersson

sv: ja det är en fin stad :D

emelie andersson

sv: jadå det är de :D har själv varit där :)

Anonym

Grym blogg! Älskar den!! :)





emelie andersson

sv: aa :)

Emelie Andersson

Sv: ja det är det ju :)

Daniella Book

Ja absolut! Har du haft lov nu eller? :)

Daniella Book

Jaha okej! Ja, jag har haft lov den här veckan:) Vill inte tillbaka till skolan, haha!

Linaღ

sv; det var jättegott :D

Daniella Book

Hahah det förstår jag! :)

Manar

sv; har varit i stan och fått gäster. ^^ Följer du någon/några serier? :)

Elin Eriksson Pauna

sv; Jaha okej, kul! Vad ska ni göra där? :)

Daniella Book

Jag går i 8an, dudå? :)

Daniella Book

Åh, gud så nice! :)

˟ Photospiration

Svar: Till Dubai där våran kryssning i Mellanöstern utgår ifrån :)

† V I K T O R I A †

Sv: tack detsamma! :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: jadå, sj? ^^

feliicia

svar: yes

Annster

Helt ok, själv? :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

sv; ja det tycker jag verkligen att du borde göra :)
& om du har sett den gör JÄTTEGÄRNA en recension i bloggen så jag kan se, du kan väl kommentera mig om & när du har gjort en recension? :)

sara

haha bilden är så klockren!

Linnea - fotoblogg

sv: Det var det! :)

Linda

Vad tur att det aldrig har blivit så pinsamt för dig. Jag slipper såna pinsam heter för jag har ju en av galaxy telefonerna. Jag har massor av såna pinsama på lager. Hoppas du har sovit gott

LAMBOZ

Jätte fin blogg! 5 hamstrar, coolt!;)

Kajsalisa

sv: Tack detsamma! Är allt bra? :)

Emilia

Svar: men det låter ju riktigt mysigt :)

Filippa & Talia

Hoppas du får en bra avslutning på veckan!

Aili

Haha, känner igen mig! ;)

Sv: Åh, tack! :D

ida

Sv: Jo, men det är bara bra.. händer idag då? Kram! :)

Elin

Det är bra med mig :)

hur har din helg varit?

M A T I L D A ♥

haha bilden, alltid händer det så för mig ;D

Amanda Blomkvist

Haft en bra vecka? :D

MVH AmandaB

M I C H A E L A

- Jaaa :D

benedit ♥

hahaha ^^

sv; härligt, det är bra med mig :D vad gör du?
kram

ida munther

sv; åh tack så mycket :)

Lisa

sv; Okej:) Jag börjar känna mig förkyld:/

Märta Dahlström

HAHA älskar bilden ! Så sann !

Sv; Åh tack ! jo nog är allt domdär hästarna fina :D

My

Nu är helgens blogg avslutad, gå in och kolla om det var du/ni som vann.
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/de-som-vann-helgens-blogg-ar-2.html#comment
Hoppas du/ni får en bra och fin dag! (:

Sanna

SVAR: (förlåt för sent svar)
Igår kväll var jag med bästis och såg Mello och lite annat. sjd?

Sanna

SVAR:
Okej :)

Nathalie Tegelstam

Haha älskar bilden :)

liborius

det var riktigt gott:) hoppas du får en fin dag!:)

♔ K A J S A

Sv. Tusen tack!

viktoria

sv: det var gott :) kram

jennifer

sv: härligt det!:)

jag vet faktiskt inte, njae inte så mycket sjdå? :)

Sara | T I G E R

sv: haha okej :) jag tittar inte så hejar inte på någon :)
Vad ska du göra idag? :D

melinda

haha så sant det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: