Hamsterrastning


hahaha

Sitter just nu i min säng, har plockat ordning lite på mitt rum. Har hamstrar ute på rastning och hamstrar som väntar på att få komma ut en sväng. När alla har fått komma ut och springa av sig lite så ska jag sova. Det är det bästa med att vara ledig imorgon, för jag ska ta en lång och välbehövlig sovmorgon. Ingen klocka ställd som kan väcka mig, göttans!!

Nu är det dags för hamsterbyte och därmed säger även jag godnatt.
Sov så gott och dröm så sött så hörs vi imorgon! :)



Nelly Stigh

okeej va härligt då:)
kraam!

Tuuli Elmgren

Sv; Tack! Ja, själv?

J O Y ▲

sv: Åh okej!
Jag har inga speciella planer.
Själv då? :}

M A T I L D A ♥

sv. jadå, jag hade en bra dag igår, du med? :D
KRAM

Nicolina

Sv. Joo, det är väll nog det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: