Läsa ~

Åh, känner mig så slö. Orkar inte vara sjuk längre.. Enda positiva med alltihop är att jag iallafall är på bättringsvägen och det är ju bra! Nu hoppas jag bara att jag är superfrisk på lördag.

Nu ska jag strax lägga mig och läsa en kort stund innan jag ska släcka lampan. Vet inte riktigt vad jag tycker om boken än, den är väldigt skum. Har dock bara läst typ 7 (korta) kapitel så den kanske blir bra, men jag tvivlar.




Elin Eriksson Pauna

sv; Jaha okej! Vad för serier kollar du? :)

Julia Wisniewska

svar: Jag gör inte så mycket:)
Allt bra idag? KRAM :D

Maria

Uscha, jobbigt att vara sjuk, du får krya på dej! :)

sv: hehe precis, man vet ju aldrig, bara att hoppas ^^

okej, vad kul (: och det gick alltså inte så bra? ^^
men vill man så är det bara att träna så går det ju efter ett tag, i början är ju alla nybörjare :)
Jag var dock så liten när jag började åka så jag minns inte det :)

Emelie Bohlin♥

Skönt att du är på förbättringsvägen :D

Sv: Ja verkligen :)

Amanda Blomkvist

SV; det är bra med mig :D vad är du för sjuk? :(

MVH AmandaB

Linnéa

Tackar :)

Ok, då kanske man inte ska läsa den boken då?! <3

Malin

sv; okejokej!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: