Min studentklänning ~

Har haft ögonen på den här snygga klänningen ett tag och igårkväll beställde jag hem den. Tanken är att jag ska ha den när vi springer ut :) Jag tycker att den är grymt snygg och hoppas på att den verkligen är lika snygg i verkligheten! :)

Vad tycker ni?
Hiss/Diss? :)



alice

tack!

sååå fin kl'ännig!

Malin Sirviö

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html :D

Malin Sirviö

söt klänning :D

Sophie - En av Sveriges bästa livsstilsbloggare!

Tack då mycket :)

Snygg vart kommer den ifrån? :)

angelica

Väldigt fin! :)

Sv: Jadå min lördag var bra! Vad gör du idag då?

Daniella Book

Ja, det förstår jag! :)

Nora

Jättefin! <3 :)

LinnJ

härligt med student :D

SV: Tack fina du <3

m

sv; tack finis!

Madeleine

Så fin!! :-)

d r u n k n i g h t ▲'

sv. tack så mycket! :)

Josefine Högvall

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe på bloggen!
Kika in och se om det blev du!
Puss :)

Rebecca

Fin :)

JoJo

Svar: Tack! De finns på Ikea :)

Juliaa

sv: Åh tack! :)

Fannie

Den var fin, fast jag gillar inte rosa så jag skulle inte vilja ha den, haha :D
Ja det var väldigt gott! :)

vackorofsweden- tävling pågår :)

Hej!

Du glömmer väl inte bort våran tävling där du kan vinna silveröronhängen av bla motiv som pistoler, kottar och fjädrar?! kika in och anmäl dig även om du inte vinner får du ett tröst pris :)

/http://vackerofsweden.blogg.se/2013/february/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment

Anonym

Hej!

Du glömmer väl inte bort våran tävling där du kan vinna silveröronhängen av bla motiv som pistoler, kottar och fjädrar?! kika in och anmäl dig även om du inte vinner får du ett tröst pris :)

/http://vackerofsweden.blogg.se/2013/february/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment





selma

fett fin klänning :)

Lalitta

sv: hihi jaa :)

Haft en bra helg?

molz

Sjukt snygg!

ida

Sv: Inte mycket.. Ladda för skola imrgon.. ;) Kram! :)

Kajsa


Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

- Caroline

sv; Tack så mycket :)

Anonym

Jättefin! :)
SV: Åh tack, detsamma.





Fanny ✞

Förra kommentaren var från mig, glömde fylla i bloggen och namn och det!

Rebecca Rehn

Jättefin!

M A T I L D A ♥

Super fin ! :D

Jeanette

Jätte snygg! :)

Emelie Petersson

Åh, gud vilken snygg klänning! Den kommer du bli fin i :-)

Elin Eriksson Pauna

Varifrån beställde du? Supersöt :)!

Hanna

Älskar den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: