Mot Gdansk ~

 
Tumblr_lupxigkjg51qi23vmo1_500_large 673123-9-1301076082637_large
Gdansk___by_themironist-d4xejum_large Dantis_street_by_sh4de_pl_large
Tumblr_m4hg038tdw1qb0bzxo1_500_large Winter_in_gdansk_by_mgv4-d36y2ls_large
Tumblr_mgq4mcnmk51qhwomho1_500_large Tumblr_lp489ajhvy1qzrkblo1_500_large
Bilderna är lånade från Weheartit.

Hejsan! Just nu sitter jag på tåget ner till Göteborg, om ett tag sitter jag på ett flygplan.
För två veckor sen satt jag och en kompis & kollade på olika studentresor när vi trillade över skitbilliga flygbiljetter till Gdansk i Polen. Vi tänkte inte ens utan bokade två biljetter på direkten. Så, dit är jag påväg nu. Kommer antagligen inte att ha något internet där nere och finns det, så ska jag se om jag kan slänga in något inlägg. Är borta över helgen och kommer hem på tisdag eftermiddag. Jag ska ta skiiiitmycket bilder och bomba bloggen med sen. Ni får ha det så grymt bra så hörs vi på tisdag! :)


Ni vet väl om att ni kan följa mig både på twitter och instagram va? Klicka på respektive bild
för att komma till sidan :)
  



J O Y ▲

sv: Hihi jaaaa! Sims är ju bäst :D

Ping Lowhngren

Tack söta du! :DD

molz

Åh Gdansk är så fint!

Rebecca

Har du varit i polen förut?:)

Natalie Salazar

Massa nya plagg på bloppisen, kika in på bloggen för mer info :)
allt från snygga skor, väskor och klänningar till tshirts.
Kram!

FlizanLizan

sv: jaha usch :/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: