Nya skor ~

Gick in en sväng på H&M's hemsida förut bara för att kolla om de hade något roligt. Hittade ett par fina skor på rean och tänkte köpt en i två olika färger, mörkblått och rosa. När jag kom till kassan var de mörkblå slut. Lite trist sådär, men vad gör man? Inte hade de något annat roligt heller, men köpte iallafall skorna. Vem vet? De kanske passar till den vita klänningen jag köpte igår? :)

Såhär ser de ut iallafall :)


Edit: Gick in en sväng idag och vad ser jag? Jo, de blå finns inne igen. Köpte dom också, nu är dom slut. Ibland har jag tur :) Woooho! Nu fattar egentligen bara att de silvriga kommer in också så har jag ett par i varje färg :)



Linda

Autocorrect kan inte hända mig för jag har en av galaxy telefonerna. JAG ÄR LYCKLIG NU JAG HAR FÅTT TILLBAKA MITT LIV. Hoppas det är lika bra med dig som det är med mig.

Söta skor

jennifer

sv: okej ^^
njae vet inte,massor av träning iaf! sen kolla på melodifestivalen på lördag och äta kina mat :D sjdå?

Lisamarie

sv: haha nejdå inte försent här inte:) okej krya på dig:)

lina

så fina:)

jossan

Åh va söta små hamstrar du har! Jag har själv haft en dvärghamster en gång i tiden faktiskt som hette Doris, så roliga djur haha! :D

sv: Nemen tack så mycket! :D

J O Y ▲

Åh så söta skor!

Elvira

Super fin blogg :)
Hur är det med dig då?

Svar: Tack! Är sjuk, så det är ju inte superbra direkt. hur är det själv?
Kimmey :)





Maria

sv: jaha va kul, hoppas det är värt all matte då! :)
Det kan jag förstå, men förhoppningsvis så kanske det släpper snart, så du får lätt för matte, eller kan tycka att det är lite kul. Du har ju i alla fall ett mål med det liksom, att komma in på utbildningen liksom (:

Okej, ne det blir ju så :)
Jag åkte lite skidor här hemma idag, tränade att raila och så, och så låg solen på, ojojoj vad jobbigt det är och vad varm man blir. dels för att jag var rätt så bra påklädd, och så för att jag går upp för backen, åker ner, och om och om igen liksom ^^ Så visst blir det lite träning allt, även om det inte känns som det :)

Malin

SV; okej krya på dig!:)

Mamsen

Dom kommer bli jättefina till klänningen :)

magda

söt blogg! allt bra med dig? :)

Carro - http://four.blogg.se/

vad fina!

Natalie Namnam

fina!:)

Emilia

Svar: tack så mycket! Ja, det ska du göra :) kram

M A T I L D A ♥

sv. det är sjukt snyggt faktiskt! :D

Elin

blogglovin-byte?

M

Tråkigt att de andra var slut.

Kajsalisa Pohl

sv: Jo det är toppen! Händer idag då? :)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Jag är också sjuk..

molz

sv: haha verkligen INTE jag heller xd

Elin Eriksson Pauna

Sv: okej tack :)

liborius

passar dig:)

sara

snygga ! :D

anna

vilka festliga skor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: